[S-Video] van TV gemold :?

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:20
Ben aan de slag gegaan met de TV-out van mijn geforce...

alles prima... Bijna goed beeld, op wat horizontale strepen na. Met de instellingen kon ik niets meer bijstellen, dus ik loop naar de TV.
Rammel wat aan het stekkertje, en zie dat het beeld ineens wel helder en streeploos is...
Laat het los, weer strepen.
Dat is het dus.
Ik friemel nog wat, laat weer los.... beeld zwart :?

:(

friemelen helpt niet meer, dus ik de laptop gepakt. Video out van de laptop weer op de S video ingang van de TV, geen beeld :(

en normaal werkt dat dus. Mijn scart ingangen werken wel (op Video en DVD speler)

Zou ik nou mijn S video ingang gemold hebben :?

en hoe kan dat dan zomaar ineens kaput zijn?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Rival24

I'll Be Back

Controleer iig het stekkertje (male/female) nog wel in orde zijn. Overigens moet je niet friemelen met stekkertjes als apparaten aan staan (heb je nu niet veel meer aan, maar toch).

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

misschien een pennetje afgebroken van het stekkertje?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:20
Stekkertje is in orde...
Want op de Latptop gebruik ik weer een ander kabeletje.... en daar doet ie ook niets meer :{

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• DJ.KRIZZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 14:12
Enige oplossing is denk gewoon een ander apparaat met S-Video op je TV aansluiten (denk aan een camera of dvd) dan weet je of die poort stuk is. Anders zou ik gewoon een scartblokje kopen en daar je tv mee aansluiten op je Geforce. Werkt bij mij ook prima met dezelfde kwaliteit. ;) SUC6

You've got to try it to love it