Zeelandnet prijs verhogingen

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
zeelandnet is nu echt aan t afperen ik zit er al 2 jaar bij eerst mensen lokken daarna 2 jaar prijze verhogen en datalimiet halveren ik vind dit niet meer leuk ik woon in vlissingen en ik denk er over adsl te nemen kan dat hier ?

als het ka nhoeveel kost het aansluitkosten en wat heb je er allemaal voor nodig en wat zijn de snelheden ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.tweakerdsl.nl
www.mxstream.nl

zelf iets doen is zeker al te veel gevraagd?

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik wil hier ook horen wat meer mensen denken over zeelandnet ik vind t erg slecht dat ze dit soort dingen doen

en je tweakers dsl link werkt niet heb je ook een goede ?

[ Voor 22% gewijzigd door BruceLee op 23-11-2002 17:30 ]

Verwijderd

Uhm, ik zit ook bij Zeelandnet, maar heb je ook gezien dat je voor een iets hogere prijs snelheidsverdubbeling hebt?? Ik heb ook gekeken voor adsl, maar dat kost je voor gelijke snelheid als bij zeelandnet minimaal 50 euro (bij zeelandnet is dit dus 30 euro). Volgens mij is zeelandnet nog zo slecht niet. Alleen de download limieten zijn kut, maarja.

www.bellen.com en dan op adsl klikken. Ergens heb je dan een soort wizard en dan kun je je postcode invullen en zie je alle aanbieders. Succes.

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08

Nevada

UT

Idd het is zeer slecht bijna €1000 per jaar voor een 10gig datalimiet en 1024kbps :(

Unreal Tournament '99

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
die snelheid heb je geen reet aan !!!! 2.5 gig is nixxxxx

maar bij welke provider is het het goedkoopst ? was de goede site van tweakdsl ik wil zeker 512k dwonloadsnelhied en lekker wat downloadgig's waar ben ik goedkoopst uit

[ Voor 61% gewijzigd door BruceLee op 23-11-2002 17:37 ]

• Mike Jarod
  • Niet online
Tja ik zit ook bij Zeelandpret, over het algemeen een redelijke provider. Behalve de helpdesk, die is onder de maat en het duurt ook vaak heel lang voordat je eens een keer verbinding krijgt, gelukkig zijn het lokale kosten.

Maar ook ik zit eraan te denken om ADSL te nemen (ja dat kan nu in Vlissingen :)), want ik ben het echt beu om continue op m'n limiet te letten. Ik mag dus maar 2500Mb per maand verplaatsen (das dus het totaal van up en down samen). Als ze die limiet nou eens zouden versoepelen/opheffen dan zou ik wel blijven.

Ook is het hier zo dat Zeelandnet een monopoliepositieheeft vwb kabel, er is geen alternatief, maar hoorde dat daar over een aantal maanden vanuit de overheid verandering in gaat komen. Laten we hopen dat dat wat eerlijke concurrentie met zich meebrengt.

En nu dus die prijsverhogingen, en in mijn geval (als ik niet inga op de nieuwe abo's) een verlaging van mijn datalimiet naar 1Gb ... Ik heb me nog niet echt verdiept in de brief van Zeelandnet en gekeken wat ze nu weer voor actie hebben, maar ik las alweer op het Zeelandnet forum dat bepaalde mensen de consumentenbond en radar in gaan lichten, dus blijkbaar is het weer eens een naai-actie.

En dit kan en wil ik niet onderbouwen: Zeelandnet is een k*t provider!

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
als het nie k*t is is het KLOTE :D

maar nu ff serieus waar kan ik meer info over tweakdsl vinden

of zijn er nog goedkopere providers die snelheid ik wil zeker 512 k down en een leuk limiet wie weet leuke mogelijkhedenvoor me

[ Voor 75% gewijzigd door BruceLee op 23-11-2002 17:45 ]

Verwijderd

Wat dacht je van http://www.tweakdsl.nl?

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 15:26
BruceLee schreef op 23 november 2002 @ 17:44:
als het nie k*t is is het KLOTE :D

maar nu ff serieus waar kan ik meer info over tweakdsl vinden

of zijn er nog goedkopere providers die snelheid ik wil zeker 512 k down en een leuk limiet wie weet leuke mogelijkhedenvoor me
zzzzz zie 2e post :O :O

lol, staat een typo in:)

www.tweakdsl.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Renkie op 23-11-2002 17:50 ]

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik cheak bij kpn en die zegt dat hier al wel adsl is en die cheak van tweakers neit welke adsl fabrieken leveren in vlissingen

• Mike Jarod
  • Niet online
>BruceLee, d'r zijn geloof ik een aantal topics over ADSL providers hier op GoT, ff zoeken joh, je maakt je er nu wel heel makkelijk vanaf :)

Vwb die check, als KPN levert, moet het in elk geval technisch mogelijk zijn ... dus T.net zal het wel vaut hebben ...

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn helemaal geen prijzen verhoogd.. de snelheden zijn verhoogd...

Jij bent in de war met de zomeractie van afgelopen jaar, toen werd je abbo omgezet naar een hoger abbo voor een jaar indien je al een abbo had lopen.

Maar goed ZeelandNet blijft onnodig duur met een tekleine datalimit in vergelijking met andere providers.

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
prijzen zijn wel hoger reken maar en er is minder limiet reken dan :D

minder limiet dan eerst nog zelfs gehalveerd of erger dus procentueel nog veel duurder

[ Voor 40% gewijzigd door BruceLee op 23-11-2002 18:11 ]

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

ik vraag me alleen een paar dingen af:

we hadden 128 kbit met 1 gig verkeer
door de vorige actie is dat omgezet naar 256 met 2.5 gig verkeer.
Alleen: voor hoelang??? ik dacht dat dit om een actie voor 1 jaar ging.

Als je dus geen gebruik maakt van die "aanbieding" die nu op je PiP en in de krant staat, ga je dan terug naar die 128 kbit?

die 512 kbit plus is een stuk duurder (330 euro per jaar ipv 199 nu)

Iemand wat info?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
BruceLee schreef op 23 november 2002 @ 17:25:
zeelandnet is nu echt aan t afperen ik zit er al 2 jaar bij eerst mensen lokken daarna 2 jaar prijze verhogen en datalimiet halveren ik vind dit niet meer leuk ik woon in vlissingen en ik denk er over adsl te nemen kan dat hier ?

als het ka nhoeveel kost het aansluitkosten en wat heb je er allemaal voor nodig en wat zijn de snelheden ?

www.speedtest.nl
www.mordax.nl

[search=ADSL BBned]
[search=ADSL mxstream]
[search=Zeelandnet]

Er is echt genoeg te vinden hier over...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.