Powered by Solarfrontier 3060 Wp
hij zegt toch dat er staat vanaf 1.10 en hij heeft de 1.03Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 17:28:
Als er staat dat het dan kan moet het toch gewoon lukken?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik zie dat er momenteel al een topic loopt over hetzelfde mobo. Hierin krijgt iemand de xp niet op 133Mhz fsb
Heb hier op dezelfde mama plan al drie maanden een XP 2100 stabiel draaien. Heb alleen de bios geupdate naar 1011 en niks in de bios veranderd.
Wat is de revisie van jouw plank??fredgroes schreef op 24 november 2002 @ 13:52:
Heb hier op dezelfde mama plan al drie maanden een XP 2100 stabiel draaien. Heb alleen de bios geupdate naar 1011 en niks in de bios veranderd.
't blijft een rare plank....
maar heeft iemand gemerkt dat de site van asuscom.de is veranderd?
op http://www.asuscom.de/sup...aq085b_CPU_Upgrade_II.htm
stond eerst dat hij het wél ondersteunde, en dat waren alle revisies!
pas bij de thoroughbred zei hij dan dat je revisie 1.10 nodig had...
zijn er meer mensen met een werkende xp op een a7a266? meer info is altijd handig
hee.. daar bedenk ik me net wat... is die XP die jij hebt op .13 of op .15 um gebakken?
als hij nieuw is, en op .13 um is gebakken, dan kan je hem inderdaad niet draaien....
kan je dat ergens checken?
maar heeft iemand gemerkt dat de site van asuscom.de is veranderd?
op http://www.asuscom.de/sup...aq085b_CPU_Upgrade_II.htm
stond eerst dat hij het wél ondersteunde, en dat waren alle revisies!
pas bij de thoroughbred zei hij dan dat je revisie 1.10 nodig had...
zijn er meer mensen met een werkende xp op een a7a266? meer info is altijd handig
hee.. daar bedenk ik me net wat... is die XP die jij hebt op .13 of op .15 um gebakken?
als hij nieuw is, en op .13 um is gebakken, dan kan je hem inderdaad niet draaien....
kan je dat ergens checken?
Ik heb zelf een 1800+ t-bred op een a7v333, het gaat hier om het mobo van mijn broertje. Ik heb hiervoor nog niets gekocht, dit zal afhankelijk zijn van de ondersteuning van het moederboard