Tijdelijk Forum voor wetenschapsquiz?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Mij lijkt het een goed idee om apart een tijdelijk forum neer te zetten voor de Nationale Wetenschapsquiz 2002.

Dan kunnen we voor elke vraag een apart topic openen, met misschien ook een poll erin om te kijken welk antwoord de meeste stemmen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Jullie openen wel graag tegelijk dezelfde soort topics he :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:29

Arno

PF5A

Nationale Wetenschapsquiz 2002 :P

Maar ik denk dat een HCC en TFP forum wel even genoeg is ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
woei wat werken jullie heerlijk parallel :P

edit: * flat is now known as flat|traag
edit 2: en nee, niet Traag, maar traag :P Traag is snel 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door flat op 23-11-2002 16:54 ]

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Met het idee voor aparte topics was ik het eerst!

En toen ik begon met "maken" van mijn topic, en ik plaatste het toen stond er ineens een topic met exact dezelfde titel....

Zou het teoval zijn of is er meer aan de hand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vragen gaan gewoon net als de vorige keer met de 4 tegelijk W+L in lijkt me :)

Dus nee geen forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Oscar Mopperkont schreef op 23 November 2002 @ 16:54:
Zou het teoval zijn of is er meer aan de hand? :P
Een of andere bovennatuurlijke kracht bedoel je :? :+
Twee topics over dit onderwerp is wat weinig, daarom maken we er 4 van In het 1e topic vraag 1 tm 5, in het tweede topic vraag 6-10, het derde 11 tm 15, en het 4e 16-20.
Maar ik neem aan dat je dat inmiddels al gelezen hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toeval. In mijn topis in W&L las ik dat idee en poste ik dat dus in LA. Toen ik weer terug ging naar het topic stond jouw reactie er ook al. Allemaal erg toevallig (en vaag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* flat voelt zich schuldig :{

;)

Captain Proton en ChristiaanVerwijs zijn trouwens ook leuk tegelijk bezig :P
intoxicated schreef op 23 november 2002 @ 16:56:
Waarom moet dat dan zo nodig in een apart forum? Ik bedoel, over sommige games worden ook tientallen topics geopend, tegenwoordig meestal in een "Het grote $whatever topic" gepropt. 'k Denk dat dat een betere optie is voor de Wetenschapsquiz.

Overigens, 'k denk dat de lol er een beetje af is als je met een paarhonderd mensen uiteindelijk dezelfde antwoorden instuurt. Maar da's mijn mening.
omdat bij deze vragen ook echte discussies kunnen (en zullen) ontstaan, en het een enorm zooitje wordt als er 20 vragen in 1 topic behandeld worden

daarnaast gaat 't hier om 't discussieren over de vragen, niet om allemaal 't goede antwoord in te sturen hoor...
ik denk dat minstens de helft van de mensen die in dat topic post, niet eens iets instuurt

[ Voor 100% gewijzigd door flat op 23-11-2002 16:59 ]

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Waarom moet dat dan zo nodig in een apart forum? Ik bedoel, over sommige games worden ook tientallen topics geopend, tegenwoordig meestal in een "Het grote $whatever topic" gepropt. 'k Denk dat dat een betere optie is voor de Wetenschapsquiz.

Overigens, 'k denk dat de lol er een beetje af is als je met een paarhonderd mensen uiteindelijk dezelfde antwoorden instuurt. Maar da's mijn mening.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Compubiter schreef op 23 November 2002 @ 16:55:
[...]

[...]

Maar ik neem aan dat je dat inmiddels al gelezen hebt :).
Ik heb het gelezen ja. Ik denk toch dat apart forum makkelijker was geweest, want HCC gaat zo tcoh dicht, dus dat maakt niet uit.

En met 4 topics krijg je alsnog 5 discussies door elkaar heen. Maar het is niet aan mij om dat te beslissen!

Maar ik ga ze zeker volgen die nieuwe 4 topics! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Flat© schreef op 23 november 2002 @ 16:56:
* Compubiter voelt zich schuldig :{

;)
Compubiter schreef op 23 november 2002 @ 16:55:
[...]
Kon ik er nog verder naast zitten :{

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wetenschapsquiz is niet zo'n groot evenement dat het de opening van een apart themaforum rechtvaardigt naar mijn mening. Dat kan prima binnen W&L. 20 topics openen is wat erg veel, 1 topic te weinig. Bij de wetenschapsquiz 2000 en 2001 bleek dat 4 aparte topics prima werkten: 5 discussies per topic zijn nog wel uit elkaar te houden. Misschien niet helemaal ideaal, en op zich zou een apart forum misschien beter werken, maar dat is wel heel erg overkill :)
Pagina: 1