Ik heb dus een Flash versie van Snake, maar nu wil ik het volgende, het Flash filmpje poept 2 variabelen uit, highscore+naam.
Ik wil dat deze in een bestand worden weggeschreven (Dat lukt), maar er moet ook gecheckt worden wat de score is, er mogen bijv maar maximaal 10 regels in de highscore staan, dus hij moet zodra hij iets binnen krijgt, eerst kijken of de score boven plek 10 is, zoja, dan op wegschrijven.
Later, om de highscore op te halen, kan ik hem wel laten sorteren, das niet zo'n probleem.....
Ik heb wel al wat, alleen werkt het dus niet, hij begrenst wel mooi op de 10 regels, maar zodra je een hogere score invoert, dan weigert hij gewoon.
De echo poept alleen weer een regel terug naar het Flash-filpje, dat maakt verder niet uit, het sorteren en juist uitkiezen van de getallen gaat alleen niet.....
Wie helpt....
Ik wil dat deze in een bestand worden weggeschreven (Dat lukt), maar er moet ook gecheckt worden wat de score is, er mogen bijv maar maximaal 10 regels in de highscore staan, dus hij moet zodra hij iets binnen krijgt, eerst kijken of de score boven plek 10 is, zoja, dan op wegschrijven.
Later, om de highscore op te halen, kan ik hem wel laten sorteren, das niet zo'n probleem.....
Ik heb wel al wat, alleen werkt het dus niet, hij begrenst wel mooi op de 10 regels, maar zodra je een hogere score invoert, dan weigert hij gewoon.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <?php $maxhighscore = 4; $date = date("d-m-Y"); session_start(); session_name($REMOTE_ADDR); $score .= stripslashes(htmlspecialchars($_POST["score"])); $naam .= stripslashes(htmlspecialchars($_POST["naam"])); $naam = substr($naam, 0, 25); $file = fopen("snake.dat","a+"); fwrite($file,"\n$score|$naam|$date|"); fclose($file); echo "Bericht=Je score is opgeslagen"; $file = "snake.dat"; $fd = fopen ($file, "r"); $contents = fread ($fd, filesize ($file)); fclose ($fd); $pieces = explode ("\n", $contents); natcasesort($pieces); if( $maxhighscore != "0" ) {$pieces = array_slice($pieces, 0, $maxhighscore);} //$count = count($pieces); $fp = fopen ("snake.dat", "w+"); $blarg = implode("\n",$pieces); fwrite($fp,$blarg,strlen($blarg)); fclose ($fp); ?> |
De echo poept alleen weer een regel terug naar het Flash-filpje, dat maakt verder niet uit, het sorteren en juist uitkiezen van de getallen gaat alleen niet.....
Wie helpt....