Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ik denk grote kans datie inderdaad gaar is. Dood issie niet anders werkt niks (duhh), maar gaar zou ik denken.
Hoe komt dat hoekje er af?
Hoe komt dat hoekje er af?
Verwijderd
hoezo, "300watt (duhh)"??? ik draai lekker stabiel met een 230watt voeding anders... probeer es een nieuwe bios update???
Bios etc is allemaal nieuw maar drivers enzo kom ik gewoon niet aan toe...
En 300Watt (duh) was bedoeld om de reacties over de voeding te voorkomen
Hoekje is afgebroken toen ik de cooler moest ruilen omdat het fannetje het niet deed van de eerste
En 300Watt (duh) was bedoeld om de reacties over de voeding te voorkomen
Hoekje is afgebroken toen ik de cooler moest ruilen omdat het fannetje het niet deed van de eerste
Verwijderd
heb hetzelfde gehad... check eens of je koeler er goed op zit
dat was namelijk bij mij het probleem
heb hem nu op 900 draaien
*update* bij mij de hoekjes er ook een beetje afgebroken, dus dit hoeft dit direct te betekenen dat je processor er gaar van is geworden
dat was namelijk bij mij het probleem
heb hem nu op 900 draaien
*update* bij mij de hoekjes er ook een beetje afgebroken, dus dit hoeft dit direct te betekenen dat je processor er gaar van is geworden
Allemaal al geprobeeerd ... maar de oplossing was ff de potloodstreepjes eraf halen...
(jaja had ik kunnen weten)
Maar na het installeren heb ik de streepjes terug gezet waarna bij het booten een "BOOTLOCK" ontstond.. nu boot ie alleen van diskette en zonder m'n verdere bios te doorlopen
Iemand ervaring mee ?
En het afbrokkelen van die hoek is nu zo erg geworden dat ie nu wel een andere bestemming kan krijgen.. (sleutelhanger?).
'k haal wel ff een andere...als dat boot probleem nu tenminste wel wordt veroorzaakt door de proc ??
* bjck weet alleen niet zeker of het nu BIOSLOCK of BOOTLOCK was ... 't gaat om een KT7-RAID
Maar na het installeren heb ik de streepjes terug gezet waarna bij het booten een "BOOTLOCK" ontstond.. nu boot ie alleen van diskette en zonder m'n verdere bios te doorlopen
Iemand ervaring mee ?
En het afbrokkelen van die hoek is nu zo erg geworden dat ie nu wel een andere bestemming kan krijgen.. (sleutelhanger?).
'k haal wel ff een andere...als dat boot probleem nu tenminste wel wordt veroorzaakt door de proc ??
* bjck weet alleen niet zeker of het nu BIOSLOCK of BOOTLOCK was ... 't gaat om een KT7-RAID
Pagina: 1