Duron 600@600 boot wel maar geeft constant ERROR

Pagina: 1
Acties:

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Hij start wel gewoon op op 600 (nog niet hoger geweest) maar bij het installeren heb ik constant errors (steeds verschillende) zowel win2k als ME :( Heb practies alle bios settings geprobeerd :( Rest van de onderdelen zijn OK en gechecked....

Voeding is 300Watt (duh)

Duron gewoon gaar ?? Iemand zelfde ervaring ??

('t probleem zit hem in het feit dat er een heeeel klein hoekje vanaf is :( en dus geen zekerheid over garantie)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Knightwolf
  • Laatst online: 03-09 17:58
Ik denk grote kans datie inderdaad gaar is. Dood issie niet anders werkt niks (duhh), maar gaar zou ik denken.
Hoe komt dat hoekje er af?

Verwijderd

hoezo, "300watt (duhh)"??? ik draai lekker stabiel met een 230watt voeding anders... probeer es een nieuwe bios update???

• bjck
Bios etc is allemaal nieuw maar drivers enzo kom ik gewoon niet aan toe...

En 300Watt (duh) was bedoeld om de reacties over de voeding te voorkomen :P

Hoekje is afgebroken toen ik de cooler moest ruilen omdat het fannetje het niet deed van de eerste :(

• bjck
Wanneer het hoekje het probleem zou zijn dan werkt ie toch helemaal niet meer ??

Verwijderd

hoeft niet

Verwijderd

heb hetzelfde gehad... check eens of je koeler er goed op zit

dat was namelijk bij mij het probleem
heb hem nu op 900 draaien :)

*update* bij mij de hoekjes er ook een beetje afgebroken, dus dit hoeft dit direct te betekenen dat je processor er gaar van is geworden

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
klinkt eerder als een geheugenprobleem

dimms goed aangedrukt en evt in andere comp getest?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Heb je soms een A7V?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
bij mij was het voltage van de cpu op 1,55v de oplossing

• bjck
Allemaal al geprobeeerd ... maar de oplossing was ff de potloodstreepjes eraf halen... :( (jaja had ik kunnen weten)

Maar na het installeren heb ik de streepjes terug gezet waarna bij het booten een "BOOTLOCK" ontstond.. nu boot ie alleen van diskette en zonder m'n verdere bios te doorlopen :(

Iemand ervaring mee ?

En het afbrokkelen van die hoek is nu zo erg geworden dat ie nu wel een andere bestemming kan krijgen.. (sleutelhanger?).

'k haal wel ff een andere...als dat boot probleem nu tenminste wel wordt veroorzaakt door de proc ??

* bjck weet alleen niet zeker of het nu BIOSLOCK of BOOTLOCK was ... 't gaat om een KT7-RAID

Pagina: 1