[ Win2k ] Inlog problemen,

Pagina: 1
Acties:

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Het zit als volgt;

Laatst zet ik mijn p.c aan, krijg ik ineens een blauw scherm. Hij had problemen met en bestand software te laden in de map WINNT/system 32/config

Ik dat bestand er dus ingezet door HD's aan andere p.c te zetten, en m'n p.c dus weer opgestart. Alles ging goed ( YES denk ik :) ), totdat ik mijn profiel in wou gaan. Hij wil er niet in, hij gaat laden, daarna gaat hij saven en dan gaat hij er weer uit.

Ik balen dus omdat ik geen zin heb in Win2K opnieuw te installeren omdat ik dan weer CD's moet gaan halen :'(

Nou wou ik weten hoe ik dit kan fixen, gewoon mappen van andere p.c op mijne zetten of gaat dit niet lukken ?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Heb die disk al op fouten gecontroleerd? Die HD lijkt me iig niet lekker (meer) als Windows 2k diverse files mist.

Verwijderd

kun je niet ff een iets ouder win2k profiel terughalen :?

• Keesr
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 16:30:
Heb die disk al op fouten gecontroleerd? Die HD lijkt me iig niet lekker (meer) als Windows 2k diverse files mist.
Nee, de HD mist maar 1 file.. Dat was die software, maar ik denk dat het komt omdat ik die software file van mijn laptop afgehaald heb ( is met andere profielen ) dat hij hierdoor niet meer inlogged.

Dalijk nog even proberen ;)

Het zijn trouwens UW-II SCSI schijven, hoop niet dat ie kapot is :(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dat bestand SOFTWARE is de Software Hive van je registry. Als je die van een andere machine d'r overheen heb gekopieerd, dan heb je je Windows installatie wel goed verkloot, ja. Knap gedaan >:)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 09:22

paradoXical

The ParadoX

Idd slim ;)

[ Voor 79% gewijzigd door paradoXical op 23-11-2002 16:50 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Brahiewahiewa schreef op 23 November 2002 @ 16:38:
Dat bestand SOFTWARE is de Software Hive van je registry. Als je die van een andere machine d'r overheen heb gekopieerd, dan heb je je Windows installatie wel goed verkloot, ja. Knap gedaan >:)
he relaxed dude ....... was toch weg
dus even dat bestand neeurpleuren kan geen kwaad hoor.
(wees nou eens eerlijk hoe hebben jullie "het" geleerd?
bij mij was het een boel schad en schende hoor.. nou en
lekker opzoeken op internet wat er is fout gegaan en iet meer doen)

stuk is stuk ......... gewoon lekker "tweaken"
er zal wel meer mis wezen

marrueh .. ik zou nu toch maar eens gaan backuppen .
(mischien virusscan? )

[ Voor 50% gewijzigd door Fish op 23-11-2002 18:49 ]

Iperf

• Keesr
Windows werkt al niet meer :)

Ik zoek het alleen even niet op het opnieuw te installeren, alleen wat nu erg kut is is dat mijn UW-II SCSI kabel een error geef, volges mij zit er ergens een breuk :( :( :(

Pagina: 1