Toon posts:

WAT IS COM21???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor mensen in topics over kabelmodems van casema, praten over com21....

Nou heb ik de laatste maanden niet met mijn kop in het zand gezeten, maar ik weet dus echt niet wat dat is.....

Iemand?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
als we dan toch bezig zijn, wat zijn set top boxen?

Verwijderd

Com21 is gewoon een fabrikant van kabel-modems ( http://www.com21.com/ )!

Verwijderd

Com 21 modems levert kaas-hema bij hun premium en nog een ander abbo. (k weet de naam niet meer)
90,- en 120,- piek
Schijnt weer wat sneller te zijn...
zal je wel 12 k ipv 3 halen of zo.....
K heb het nog nooit gezien

Verwijderd

Com21 is een merk

Set top boxen zijn een soor decoders die er voor zorgen dat je kunt internetten via tv en dat je video on demand kunt bestellen en nog meer van dat soort handige dinge... in america op het moment een hipe, het zal hier ook wel komen...

Morbus

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Com21 is idd gewoon een merk kabelmodem zeg maar. Ik heb er hier een staan van @home, ik weet dat casema ze bij hun dure abbo heeft en er zijn nog andere bedrijven die deze gebruiken.
Persoonlijk vindt ik hem goed werken :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 14:29

Flexx

This side up

Sonera heeft ze ook, ze zijn heeeeel snel alleen wordt de kabel afgeknepen bij de server. :(

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
@HOME heeft ze ook, en ik dus ook, dus traagheid ligt niet aan de com21 modem.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:34
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 16:31 schreef Dualdude het volgende:
@HOME heeft ze ook, en ik dus ook, dus traagheid ligt niet aan de com21 modem.[/quote]Dat mag je wel zeggen ja, een Com21 modem haalt 33Mbit/s down en 5,5Mbit/s up!
Pagina: 1