Mijn broer zijn pc had een tijdje terug weer wat problemen, zn koeler deed raar maar hij was eigenwijs en heeft een tijdje door zitten computeren
Een aantal uren later heeft een kennis voor hem een nieuwe cooler op zn processor gezet. Maar toen bleek dus dat de pc beetje kuren had.
Plaatje 1
Plaatje 2
De processor (duidelijker)
De processor (volledig)
- Op plaatje 1 kan je zien dat hij soms bepaalde plaatjes niet weergeeft
op internet, maar als ik die lokaal opsla doen ze het wel ...
- Op plaatje 2 kan je zien wat het resultaat is als hij een filmpje lokaal probeerd
af te spelen
- Bij het afspelen van mp3's hoor je een piepend geluid erdoorheen
Toen ik ben gaan rondzoeken en iemand sprak hierover, zei hij dat hij ook een keer zoiets had gezien bij iemand en dat bleek dat de MMX technologie van zn processor naar de donder was (wat kennelijk haast nooit gebeurd)
Nu heb ik me eigenlijk nooit zoveel met processors en koelpasta e.d. bezig gehouden en daarom post ik dit bericht dus.
Kan iemand mij vertellen aan de hand van het plaatje van de processor of hij kan zien of hij beschadigd is , want als ik het goed gezien heb is de koelpasta ietsjes uitgelekt en verkleurd
Is er iemand die me verdere tips kan geven wat het kan zijn
Een aantal uren later heeft een kennis voor hem een nieuwe cooler op zn processor gezet. Maar toen bleek dus dat de pc beetje kuren had.
Plaatje 1
Plaatje 2
De processor (duidelijker)
De processor (volledig)
- Op plaatje 1 kan je zien dat hij soms bepaalde plaatjes niet weergeeft
op internet, maar als ik die lokaal opsla doen ze het wel ...
- Op plaatje 2 kan je zien wat het resultaat is als hij een filmpje lokaal probeerd
af te spelen
- Bij het afspelen van mp3's hoor je een piepend geluid erdoorheen
Toen ik ben gaan rondzoeken en iemand sprak hierover, zei hij dat hij ook een keer zoiets had gezien bij iemand en dat bleek dat de MMX technologie van zn processor naar de donder was (wat kennelijk haast nooit gebeurd)
Nu heb ik me eigenlijk nooit zoveel met processors en koelpasta e.d. bezig gehouden en daarom post ik dit bericht dus.
Kan iemand mij vertellen aan de hand van het plaatje van de processor of hij kan zien of hij beschadigd is , want als ik het goed gezien heb is de koelpasta ietsjes uitgelekt en verkleurd
Is er iemand die me verdere tips kan geven wat het kan zijn
[ Voor 4% gewijzigd door NoReseth op 23-11-2002 15:48 ]