Toon posts:

en nog een keer.. vraag over 21"-22" monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek namelijk een monitor van 21"- 22" die nou eens niet die 2 irritante lijntjes hebben in het beeld. Ik ben dus een persoon die daar niet tegen kan.

Ik weet ondertussen het verschil niet tussen Natural flat, Ultra flat, big black screen en al die andere termen. Ik vraag of er hier personen zijn die mij een zet in de goede richting geven, maar ja zowel Masura en Pollewob hebben zoiets van fuck it lees de faq.. WAAR NIETS HIEROVER INSTAAT.

Het is soms ook zo moeilijk om eens een simpele vraag van iemand te beantwoorden. Mijn laatste monitor is ondertussen al 4 jaar oud. Toen kwam Triniton pas net om de hoek kijken voor consumenten. Ik weet allemaal niet wat er is verandert en al helemaal niet al die nieuwe termen. Ik vraag hierom advies van andere mensen en ik dacht dat dat met dit forum ook bedoelt was, maar niet om na 10 minuten naar een faq gesmeten te worden waar het antwoord op mijn vraag totaal niet gegeven wordt.

Het gaat mij niet eens om een ervaringen topic. Ik wil gewoon een lijstje van monitoren zien die gewoon die triniton lijntjes niet heeft.

En ja ik neus heus wel rond maar aangezien er nu ook al beweringen rondgaan van Triniton met een oude techniek combinatie om zo die lijnen te elimineren dan weet ik niet meer welke monitoren nou die lijntjes niet hebben.

Ja Pollewob ik heb nu zo ongeveer elke reden eruit gehaalt die jouw deze topic van een slotje kan voorzien omdat A de vraag niet in de faq staat beschreven en B ik niet om een ervaring vraagt maar om een keihard gegeven. Hopelijk staat het tot jouw genoegen om deze draad nu eens open te laten zodat ik ook daadwerkelijk duidelijke antwoorden kan krijgen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< voor al je klachten over slotjes etc etc.

Is een TFT eventueel geen optie voor je?
Als je een goede 22" monitor wil is de Samsung Syncmaster 1200NF een hele mooie optie, bevat niet die 2 storende lijntjes en komt in veel tests zeer goed eruit.

Review gevonden voor je: http://www.neoseeker.com/...re/Reviews/samsung1200nf/

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 23-11-2002 15:32 ]

39

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 15:25:
Ik zoek namelijk een monitor van 21"- 22" die nou eens niet die 2 irritante lijntjes hebben in het beeld. Ik ben dus een persoon die daar niet tegen kan.

maar ja zowel Masera en Pollewob hebben zoiets van fuck it lees de faq..
Tweakers kunnen zelf bepalen wat ze gaan kopen, gewoon reviews lezen en zo kom je erachter wat goed en slecht is.

Ik heb toevallig ook een trinitron en heb die 2 lijntjes ook, dat is gewoon pech hebben, ik heb er verder geen last van. Maar als je een monitor koopt kun je ook gewoon eerst even in de winkel zien hoe je hem vind en of er "lijntjes" doorheen lopen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik verwijs niet naar de Faq, maar naar * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, waar in staat dat je eerst zelf moet gaan zoeken. Dit zijn dingen die al vaak behandeld zijn en met een beetje moete ook vie de (alternatieve) search en Google te vinden zijn.

Je eerste topic komt ook wel heel erg over als 'ik heb geen zin om te zoeken, doen jullie dat even voor me' en dat soort topics gaan nou eenmaal dicht. En zomaar een 2e topic openen als de eerste dicht zit is niet de bedoeling. Als je vind dat je topic onterecht dichtzit kan je me altijd mailen.

Dit topic is gesloten.