Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gprs] Bellen en internetten tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om te bellen en internetten tegelijk met een Nokia 6310i?
Of zijn er uberhaupt toestellen die dat kunnen?

Het zou me niet verbazen als het niet kan, en hoe kan ik in dat geval inkomende SMSjes en inkomende gesprekken tijdelijk blokkeren zodat de GPRS dataverbinding niet wordt verbroken?

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:13
Je kunt gprsen en bellen tegelijk ja (als ik me niet vergis tenminste)
Altijd online effe selecteren en dan zou de verbinding actief moeten blijven.....

suc6
:Y)

[ Voor 19% gewijzigd door vandenhende op 23-11-2002 16:07 ]

Verwijderd

verbinding actief?
ik dacht dat ik per kb betaalde en niet per min of zo...

of actief = staat open (achter het bellen)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Actief == connected, en dat zegt niets over het daadwerkelijke gebruik ervan. Als je 'actief' selecteert betaal je dus niet per minuut, maar gewoon voor de data die je verzendt en ontvangt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Dat ligt eraan welke GPRS klasse je toestel is:
Class A, Class B and Class C?

A: Class A; simultaneous operation of GPRS (Packet-Switched) and other GSM services (Circuit-Switched). Class B; the terminal can only operate one set of services at a time but can be registered to both. Class C; the terminal can only be registered to one of the services.
Vrijwel alle GPRS toestellen die op dit moment op de markt zijn, zijn klasse B. Volgens mij is de 6310 ook eentje in klasse B.