Toon posts:

Samsung 172W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van Samsung www.samsung-it.nl kan je zien dat er een nieuw scherm is, de 172W. Het betreft hier de widescreen (16:9) versie van de 172T!
Hij staat bij LCD monitoren en dan bij Flexline.
Heeft iemand daar al een prijs van gezien??
Hij zal dus minder hoog zijn dan de 172T, maar wel breder. Is dit dan alleen geschikt om dvd ofzo te kijken? Voor spelletjes zal je toch denk ik een te lage verticale resolutie (768) hebben, of niet?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 15:17 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk eens in de pricewatch, en als hij daar nog niet in staat is hij waarschijnlijk nog niet leverbaar in Nederland. In dat geval is het een kwestie van afwachten, en misschien kan je ff de importeur mailen om te vragen of die meer weet (vanaf wanneer leverbaar en een richtprijs).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Na overleg weer open.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
even googlen: http://rss.com.com/2100-1040-966222.html
een adviesprijs van $699 en leverbaar vanaf december.

Een 16:9 verhouding is ideaal voor dvd kijken, maar voor games en office vraag ik me af of het wel zo handig is.

[ Voor 36% gewijzigd door waslijn op 23-11-2002 18:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik had het zelf net ook gezien.
Het gaat me nu verder voornamelijk om de vraag waar deze monitor geschikt voor is.
Hoe zit het als je met een widescreen wilt gamen? Ik neem aan dat je dan gewoon de zijkanten mist en dat je dus eigenlijk beter een gewoon 17" scherm kan hebben?
Iemand ervaring met een widescreen LCD?

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 10:30
Ja! ik ben daar ook erg geinteresseerd in; wordt het beeld niet gewoon ook voor games aan de zijkanten eraf gehaald dan? Of maakt hij een beeldvullende scan; brede games dus?

trouwens; ik ga deze waarschijnljk toch kopen voor dvd''s; daarom wil ik weten; is deze ook gewoon makkelijk op te klappen en daardwerkelijk makkelijk te mounten op de muur??? of moet je daarvoor zelf allerlei dingen voor gaan aanbrengen??

** heb namelijk rumoer gehoord dat nieuwe games breedbeeld gaan ondersteunen

[ Voor 11% gewijzigd door meelmark op 04-02-2003 12:51 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Ik vind die 172W echt zonde van je geld, de native resolutie is namelijk lager dan die van de 172T (1280x768 t.o.v. 1280x1024), en qua prijs ontlopen ze elkaar niet.
trouwens; ik ga deze waarschijnljk toch kopen voor dvd''s; daarom wil ik weten; is deze ook gewoon makkelijk op te klappen en daardwerkelijk makkelijk te mounten op de muur??? of moet je daarvoor zelf allerlei dingen voor gaan aanbrengen??
Volgens CNET.com wel:
and its stand folds back to be used as a wall-mount bracket.

[ Voor 65% gewijzigd door FL!PNEUS op 04-02-2003 13:23 ]

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Pagina: 1