Toon posts:

[XP] internetverbinding automatisch verbreken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik XP heb installed, krijg ik niet meer de vraag "verbinding verbreken?" als ik mijn laatste explorervenster sluit. Dit kon ik bij W98 zelf instellen.
Waarschijnlijk kan dit bij XP ook, maar na weken zoeken geef ik dat op :'(
Wie, o wie weet waar ik dat kan instellen _/-\o_
(mijn zoon van acht doet dit namelijk niet handmatig en dat kost mij nu dus mega-pleuro's aan onnodig KPN-spekken >:) )

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tools -> internet options -> connections -> settings -> Advanced -> disconnect when connection may no longer be needed.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de snelle reactie :)
Nog een brandende vraag (alhoewel dit eigenlijk meer in het netwerk-forum hoort, denk ik )
Heb sinds vanmiddag 3 pc's, waarvan 1 met modem, de andere 2 die via deze het net op gaan.
Maar wat gebeurt er: sinds ICS actief is, maakt de I-pc om de ca. 5 minuten zelf een verbinding, zonder dat iemand er om verzoekt (BUMMER).
Waar ligt dit aan?

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

outlook? icq? msn? en dan dus automatisch verbinden ff uitzetten?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• blackd
  • Niet online
Blijkbaar verzoekt er wel iemand om een netwerkverbinding. Windowsupdate, andere automatische update dingen kan je even nalopen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 23 november 2002 @ 16:37:
Blijkbaar verzoekt er wel iemand om een netwerkverbinding. Windowsupdate, andere automatische update dingen kan je even nalopen.
Zou je denken, maar heb hier nog nooit last van gehad, het begon pas toen ik ICS had geconfigureerd: ICQ gebruik ik niet, Outlook update niet automatisch, Windows-Update heb ik direct al uitgeschakeld (wat een drama was dat zeg :r )
Verder is er niets op welke van de 3 pc's dan ook die iets van het net vraagt, dus eeh... 8)7
Pagina: 1