Digitale camera's onder 200 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Ik ben vrijdag geweest en heb een HP215 meegenomen, maar de kwaliteit valt toch wat tegen, vooral bij buitenfoto's, de flits is wel aardig. Ik wil nu kijken naar een andere camera, het liefst met zoom, voor minder dan 200 euro.

Ik zag in de pricewatch de hp 315 en 320 staan, zijn dat een beetje redelijke camera's? Kon niks vinden in de search

Ook zag ik de fuji finepix a201 staan, is die beter dan de hp 320/315?

En zijn er nog andere leuke camera's voor minder dan 200 euro?

Verwijderd

Lijkt me niet in dit forum horen, maar in Gadget Talk

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Ander forum denk ik idd.

Je kan ook kijken naar de FinePix A202, of een Canon Powershot A200, beide zijn leuke camera'tjes in die prijsklasse.

This can no longer be ignored.

• arjandijk162
  • Laatst online: 03-03 07:56
de topic hoort wel binnen het forum omdat ik morgen weer ga en dan misschien een andere camera ga uitzoeken, als er nou andere bezoekers mooie aanbiedingen hebben gezien dan hoor dat natuurliujk graag

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 14:09
Mr@ heeft refur. Kodak Hp c315 geloof ik voor(effe opzoeken) 2.1 megapix, 2.5 dig. zoom 1 jr garantie @169€

Verder ergens voor €85,- wat gezien maar dat was geloof ik fuji met net 1 mega pixel

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

heb ook ergens een canon coolpix gezien voor 169 pleuro....
die vent deed me ff te glad om hem ook echt mee te nemen
1.2 megpix met een sluitertijd van 0.01 sec.....zegt hij althans

• Cybersijp
canon coolpix das toch nikon??????? B)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Cybersijp
[off topic]

mental_power ff, check onze beide profiles es????

Jij hebt vier minuten eerder geregd dan ik WOEI!!!!!

[/off topic]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52
Ik heb de A201 meegenomen voor 189, als tweede camera bevalt dat ding prima. Alleen de digitale zoom is nutteloos, werkt b.v. niet op de hogere resoluties.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Naar mijn mening toch meer iets voor gadget talk omdat je toch aan het kijken bent ofdat er wat leuke cam's zijn onder de Eur 200,-. Da's dan weer wat minder HCC gerelateerd, als je eenmaal weet welke cam je wilt hebben kun je er zo naar kijken op de HCC door bijvoorbeeld ff in de HCC pricewatch te kijken :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Probeer nog ff wat cash te scoren en ga dan naar de mediamarkt voor een Kodak easyshare 3900 voor 299 pop. Dan heb je wel een 3 mpix cam met een optische zoom in plaats van nutteloze digital zoom.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een vriend van mij heeft die HP 315, maar ik vind hem maar slechte foto's maken. Slechte witbalans, vaak blauwe waas over de foto's en de foto's zijn zelfs bij daglicht erg korrelig.
Als je echt serieus een camera wil kopen zou ik toch nog wat langer doorsparen.

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-03 16:18
Bigs schreef op 24 november 2002 @ 11:52:
Een vriend van mij heeft die HP 315, maar ik vind hem maar slechte foto's maken. Slechte witbalans, vaak blauwe waas over de foto's en de foto's zijn zelfs bij daglicht erg korrelig.
Als je echt serieus een camera wil kopen zou ik toch nog wat langer doorsparen.
Mee eens, slechts als je genoegen neemt met plaatjes van 400x300 dan is dit een goeie camera. Digitale zoom kan je wel vergeten, ziet er niet uit.
Ik heb er ooit nog 750 piek voor betaald :/

Check hier voor een paar samples..
http://www.xs4all.nl/~ghmiddel/hp315/
Originelen (hoogste kwaliteit (Superfine) 1600x1200), digitale zoom, en geresizede plaatjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Artz op 24-11-2002 12:26 ]

• kmf
  • Niet online

kmf

Eh hallo... bestaand topic?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.