[XP] files/settings transfer wiz. van unbootable disk? *

Pagina: 1
Acties:

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Topicstarter
Hi all,

Ik zit hier nu bij een kennis d'r pc te "redden", heeft een vastloper gehad na install van sp1 in win xp. 8)7

nu zou ik dus graag die files and settings transfer wizzard gebruiken om alle "zooi" over te hevelen.
Helaas is het geval dat er niet meer van die HD geboot kan worden.
(Bij opstarten krijg ik 2-3 sec's dat zwarte scherm met blauwe "progress indicator" daarna een BSOD die zo snel weg is dat ik niet eens een letter kan lezen.)

Nou heb ik uiteraard de GOT-search gebruikt en ook bij MS KB geweest.
Ook google.nl is niet in staat om me enige richting te geven, dus dacht ik iets van; "laat ik het de tweakertjes eens vragen" (Als ze niet allemaal op de HCC zitten :+ )

Ik heb de pc nu draaien op een andere HD en daar XP maar weer ff opgezet.
die "oude" HD hangt als 2e disk.
Die oude HD is wel bereikbaar, DWZ ik kan wel op die HD kijken en dergelijke.

Als er nog meer info nodig is hoor ik dat uiteraard graag.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Verwijderd

Vanaf oude HD booten, uitzetten dat XP automatisch reboot bij een crash, en kijken wat er in dat BSOD staat. Die fout oplossen en ze kunnen weer verder met de oude instellingen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
titelfix, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, stappenplan stap 3

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Topicstarter
Oops, sorry. thnx 4 the fix.
Vanaf oude HD booten, uitzetten dat XP automatisch reboot bij een crash, en kijken wat er in dat BSOD staat. Die fout oplossen en ze kunnen weer verder met de oude instellingen.
Da's een beetje moeilijk, zoals ik al aangaf, kan ik niet van die HD booten.
Maar dit zou best wel eens het probleem kunnen zijn ja.
Misschien iemand een hint over hoe ik dit uitzet (auto reboot if error) zonder van die schijf op te starten?

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195