Hallo,
Ik heb alle faq's gelezen, de Hoe Internet Delen faq, troubleshooting faq, algemene faq en alles wat maar met network te maken had van faq's hier op GOT. Alleen ik ben er nog steeds niet achter hoe ik nou een netwerk in kan stellen via mijn router. Beide pc's (win xp pro) zijn op een router aangesloten, van SVEC. Dit zijn de specs :
SVEC FD2161-A DSL/Cable Router
- 1x WAN
- 4x INET aansluiting
- 1x Uplink
Geen van de faq's heeft me enig verder kunnen helpen. Ik heb diverse searches gedaan door GOT, heb in Windows Operated Systems, Network Troubleshooting en Professional Networking & Servers gezocht, zonder enig resultaat. In het 'Hoe Internet Delen' faq heb ik ook niks kunnen vinden, alleen iets voor chello en ik heb @Home.
Welke protocollen gebruik je ? (TCP/IP)
Wat voor bekabeling gebruik je ? (UTP denk ik)
Wat voor OS draai je ? (WINDOWS XP PRO)
Wat voor type netwerkkaarten gebruik je ? (één van @Home, één van SVEC FD2161-A DSL/Cable Router)
Wat zit er voor de rest voor Hardware in je netwerk ? (Router)
Wat voor overige Software gebruik je ? (ben nog niet zover
)
Wat voor stappen heb je zelf al ondernomen ? (faq doorgelezen, gezocht)
Alvast bedankt !
Ik heb alle faq's gelezen, de Hoe Internet Delen faq, troubleshooting faq, algemene faq en alles wat maar met network te maken had van faq's hier op GOT. Alleen ik ben er nog steeds niet achter hoe ik nou een netwerk in kan stellen via mijn router. Beide pc's (win xp pro) zijn op een router aangesloten, van SVEC. Dit zijn de specs :
SVEC FD2161-A DSL/Cable Router
- 1x WAN
- 4x INET aansluiting
- 1x Uplink
Geen van de faq's heeft me enig verder kunnen helpen. Ik heb diverse searches gedaan door GOT, heb in Windows Operated Systems, Network Troubleshooting en Professional Networking & Servers gezocht, zonder enig resultaat. In het 'Hoe Internet Delen' faq heb ik ook niks kunnen vinden, alleen iets voor chello en ik heb @Home.
Welke protocollen gebruik je ? (TCP/IP)
Wat voor bekabeling gebruik je ? (UTP denk ik)
Wat voor OS draai je ? (WINDOWS XP PRO)
Wat voor type netwerkkaarten gebruik je ? (één van @Home, één van SVEC FD2161-A DSL/Cable Router)
Wat zit er voor de rest voor Hardware in je netwerk ? (Router)
Wat voor overige Software gebruik je ? (ben nog niet zover
Wat voor stappen heb je zelf al ondernomen ? (faq doorgelezen, gezocht)
Alvast bedankt !
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 14:01 ]