Zijn we over de 400.000.000?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Op 31 oktober (de laatst bekende stats :() zaten we totaal op 394.209.534 blokjes. Dus nog maar 5.790.466 blokjes verwijderd van de mijlpaal van 400.000.000. Nu zijn we 3 dagen verder, en de verwachting is toch wel dat we minstens 2 miljoen per dag hebben gedaan in die tijd.
Ergo: vandaag (gisteren dus eigenlijk) zijn we over de 400.000.000 gegaan!

Toch nog iets om blij mee te zijn! :)

Intentionally left blank

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
joepiedepoepie.... :(
wat een feest... Zonder stats is er niks aan .... ::(

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Gefeliciteerd jongens allemaal dan maar!

En jongens er is wel een goed ding te vinden in het wegvallen van de stats:
als ze terugkomen, flushen we heel veel meer dan TA. Misschien wel meer dan TA en /. samen!>:)

}:O

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Als de stats nog langer wegblijven kan AT er ook niet echt van genieten dat ze /. voorbij gaan (rond 7-8 november) >:)

Intentionally left blank

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Als de stats nog langer wegblijven kan AT er ook niet echt van genieten dat ze /. voorbij gaan (rond 7-8 november)

Aiii.... dat zou lullig zijn voor TA :( Zij moeten af en toe ook een pleziertje hebben anders verliezen zij misschien helemaal de strijdlust.... en dan is het niet meer leuk.... Zonder tegenstand is het ook niks aan.....

>:) GO ANANDTECH. .. >:)

PS. ik ben wel DPC-er hoor... :)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:48

DaOverclocker

Overclocker for life...

vraagje: je kan toch wel flushen als de webstiet het niet doet?
Ik bedoel ik graas gewoon door
al die dagen

systeem specs

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 16:26 schreef henri het volgende:
vraagje: je kan toch wel flushen als de webstiet het niet doet?
Ik bedoel ik graas gewoon door
al die dagen[/quote]Jawel hoor... alleen de statsbox werkt op het moment dus niet....

de keyservers draaien gewoon door dus je blokjes komen wel aan........

Is er trouwens vanuit de DRC crew al overleg geweest met D.net over de stand van zaken en hoelang het nog gaat duren ?????????? (Crew ??)

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Ik weet niet hoe het maar andere zit maar wij flushen gewoon niet als er geen stats zijn, ben lekker aan het sparen. Die mijlpaal zullen we echter wel gehaald hebben.

Verwijderd

die Crisp :)

komt ie weer met een leuk weetje :9

zou houden we het igg nog een beetje spannend.
ik dank God op mijn blote knieen dat ik tegenwoordig KPN niet meer sponsor, anders was ik helemaal gek geworden :+
om de 20 minuten online om stats te sjekken !

Verwijderd

Hoe gaan we dit vieren?

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:14
Eh... ik draai sinds gisteren een koe op m'n pjoeter (Athlon 800, 5 crunshers te gelijk, graast lekker door! :) ). Maar ik heb dus nog niet op kunnen geven dan ik bij DPC wil horen.... iemand een link op toch zo'n wachtwoord te krijgen en me aan te sluiten?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Als je geen multi-processor systeem hebt, heeft het geen zin om meerdere crunchers tegelijk te laten draaien. Als er eentje draait neemt ie nl al 100% van je (idle) processortijd, en meer tijd krijgt ie toch niet, ook al draaien er meer crunchers tegelijk.

[removed]

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 10:38 schreef jurri@n het volgende:
Eh... ik draai sinds gisteren een koe op m'n pjoeter (Athlon 800, 5 crunshers te gelijk, graast lekker door! :) ). Maar ik heb dus nog niet op kunnen geven dan ik bij DPC wil horen.... iemand een link op toch zo'n wachtwoord te krijgen en me aan te sluiten?[/quote]Die link en dat password zijn te vinden op de statistiekenpagina van stats.distributed.net HELAAAAAAAS ligt die pagina nou net op zijn kont :(
Je kan daar zoeken op het e-mailadres dat je gebruikt, daarna je wachtwoord laten toemailen en dan je gegevens wijzigen, voorwaarde is dat je al wel een paar blokjes heb verstuurd naar D.net

DPC te joinen ga ja naar http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313 en je klikt op "i want to join this team" :)

• jurri@n
Ja, ik weet ok wel dat ik zo kan aansluiten bij DPC, maar de vraag was of iemand een link wist naar de pagina om je wachtwoord te krijgen, omdat die op de stats-pagina staat die nu down is...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 10:58 schreef Proxy 71 het volgende:
Die link en dat password zijn te vinden op de statistiekenpagina van stats.distributed.net HELAAAAAAAS ligt die pagina nou net op zijn kont :( [/quote]DUS

• jurri@n
Ja, dat weet ik dus, maar misschien weet iemand die link (ergens opgeslagen ofzo) ... dat is de hele vraag...

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:17
Wat Proxy 71 bedoelt is dat je niets aan die link hebt omdat die pagina ook niet te bereiken is!

Verwijderd

Is er verder niets bekend van wat het probleem is met bij distributed.net?
Ook niet de verwachte duur van de storing?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 21:25 schreef Mister16v het volgende:
Is er verder niets bekend van wat het probleem is met bij distributed.net?
Ook niet de verwachte duur van de storing?[/quote]Dnet is behoorlijk spaarzaam als het om informatie gaat :(

Intentionally left blank

Verwijderd

de link (die dus niet werkt) ;)

Verwijderd

Hoor je dat zuigende geluid? This sucks!

Afbeeldingslocatie: http://stats.distributed.net/images/cowtoon.gif

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

|:(

* RobzQ begint hiero een beetje gek te worden..

|:(

Wij (Team Frikandel Speciaal) hebben een aantal dagen geleden vet geflushed (dik over de 120.000) en daarmee de 1 miljoen blokjes mijlpaal gehaald...

Fijn is dat :(

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Pagina: 1