Boxed AMD Athlon MP 2000+

Pagina: 1
Acties:

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 16:53
Ik ben van plan een een Dual AMD Athlon MP 2000+ te bouwen, maar nu vroeg ik mij hetvolgende af:

Is het (relatief makkelijk) mogelijk om de koeler van een boxed AMD Athlon MP zelf te verwijderen?

Dit omdat ik andere koelers erop wil zetten i.v.m. 2U server behuizing (horizontaal blazend) EN omdat de boxed versie een stuk goedkoper is dan de niet-boxed versie (bij alternate.nl).

Verwijderd

Euh? Je krijgt bij een boxed processor gewoon de koeler erbij in het doosje geleverd, die moet je zelf monteren. Als je die koeler toch niet gaat gebruiken, kun je net zo goed een 'tray'-ed proc kopen :) Scheelt je weer wat ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 13:36:
kun je net zo goed een 'tray'-ed proc kopen :) Scheelt je weer wat ;)
Ook echt. Volgens mij hebben die boxed wel langere garantie...

Edit: Lezen |:( Gewoon de boxed kopen! Je krijgt er een cooler bij die je dan gewoon kan wegdonderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 13:39 ]

Verwijderd

Zit er idd gewoon los bij. Het is ook zo dat die "boxed" versies soms voor minder over de toonbank gaan als de "tray" versies. Waarom dit zo is zou ik niet weten, maar als je geld kunt besparen zou ik dat zeker doen! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 13:39:
[...]

Ook echt. Volgens mij hebben die boxed wel langere garantie...

Edit: Lezen |:( Gewoon de boxed kopen! Je krijgt er een cooler bij die je dan gewoon kan wegdonderen.
Wie zegt dat je langer garantie krijgt :X AMD levert er alleen een door hun geteste & gecertificeerde koeler bij, meer niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 13:40:
[...]
Wie zegt dat je langer garantie krijgt :X AMD levert er alleen een door hun geteste & gecertificeerde koeler bij, meer niet...
Stond volgens mij een tijdje geleden op de FP IMHO... :X

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 16:53
Cool (letterlijk) 8-). Dan koop ik 2x de boxed versie, duurt wel paar dagen langer omdat ze die niet op voorraad hebben, maar het scheelt wel € 60 (en 2 koelers, maar die donder ik idd weg). Allen bedankt!

Verwijderd

dirkpostma schreef op 23 November 2002 @ 13:47:
Cool (letterlijk) 8-). Dan koop ik 2x de boxed versie, duurt wel paar dagen langer omdat ze die niet op voorraad hebben, maar het scheelt wel € 60 (en 2 koelers, maar die donder ik idd weg). Allen bedankt!
Gewoon die 2 coolers doorverpatsen ;)

Verwijderd

boxed versie idle:48 stressed:54, nieuwe koeler(spire €15) idle:37 stressed:42!!! dus mijn mening: keihard vergeten die boxed versie
Pagina: 1