De stats in deze post zijn verwijderd.
Hier zijn de stats nog wel te bekijken!
Hier zijn de stats nog wel te bekijken!
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:03 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:03 ]
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Je zou bevoorbeeld kunnen zeggen dat maar 3 subteams/personen van de top 15 geflushed hebben..white_panther schreef op 23 november 2002 @ 15:44:
tja wat kan ik zeggen van deze stats
Verwijderd
Je zou daar dan wel bij moeten zeggen dat er wat statsprobleempjes waren, want er hebben echt wel meer dan 15 mensen/teams geflushed. Ik ook bijvoorbeeld.sjorsv schreef op 23 November 2002 @ 16:50:
[...]
Je zou bevoorbeeld kunnen zeggen dat maar 3 subteams/personen van de top 15 geflushed hebben..
Morgen weer meer?
Verwijderd
Ik heb als Demer ook geflushed, alleen zijn ze nog niet doorgekomen.sjorsv schreef op 23 November 2002 @ 16:50:
[...]
Je zou bevoorbeeld kunnen zeggen dat maar 3 subteams/personen van de top 15 geflushed hebben..
Morgen weer meer?
PSN: nicovc
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Bij de versie die ARS gemaakt had kwamen de resultaten alleen terecht in de results.dat .(ze hadden iets teveel zitten commenten in de source code)white_panther schreef op 24 november 2002 @ 00:52:
ff een vraagje, waar blijft de result van de amd athlon client?
(muonathlon.exe)
ze komen bij mij niet in de result.txt te staan
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Ik moet zeggen dat al mijn punten gewoon terecht zijn gekomen.. sommigen wel een paar dagen (6) later.. maar ze zijn er wel.Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 18:08:
Van 9e naar 14e van 14e naar 16e
En dan nog een paar keer een paar flushes gewoon kwijtgeraakt.
Hopelijk worden die problemen nou is snel opgelost, want zo is het ook niet leuk meer, een week lang zakken omdat onze flushes niet aankomen van ons team.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Yep die van mij ook..DukeBox schreef op 24 november 2002 @ 18:19:
[...]
Ik moet zeggen dat al mijn punten gewoon terecht zijn gekomen.. sommigen wel een paar dagen (6) later.. maar ze zijn er wel.
[ Voor 1% gewijzigd door fenrir op 24-11-2002 18:54 . Reden: typo ]
Van klussen krijg je grijze haren
Is dat wel een goed idee? Ik zou niet graag de servers platleggen, en als niet alle servers tegelijk worden meegenomen in de statsupdate krijg je een flush uitgesmeerd over een week.Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 18:48:
Hmm wordt het niet eens tijd dat we een MF gaan doen. ???
Vrijdag 13 Dec.. samen met Pulse ?
Verwijderd
Waar, aan de andere kant lijkt het allemaal weer te werken.Duracell schreef op 24 November 2002 @ 18:56:
[...]
Is dat wel een goed idee? Ik zou niet graag de servers platleggen, en als niet alle servers tegelijk worden meegenomen in de statsupdate krijg je een flush uitgesmeerd over een week.
ja maar als ik de resultaten uit de results.dat copieer naar de results.txt geeft de "result viewer" deze punten niet weerDuracell schreef op 24 November 2002 @ 00:56:
[...]
Bij de versie die ARS gemaakt had kwamen de resultaten alleen terecht in de results.dat .(ze hadden iets teveel zitten commenten in de source code)
Heb je er zelf geen enters tussengegooid in notepad ofzo? Dat ze in muonmonitor niet te zien zijn is normaal en kan geen kwaad, maar als je ze niet kan zien in muon1viewresults.exe is dat geen goed teken.white_panther schreef op 24 november 2002 @ 21:54:
[...]
ja maar als ik de resultaten uit de results.dat copieer naar de results.txt geeft de "result viewer" deze punten niet weer
Verwijderd
Er was is met een carridge return (Linux)Duracell schreef op 24 November 2002 @ 22:09:
[...]
Heb je er zelf geen enters tussengegooid in notepad ofzo? Dat ze in muonmonitor niet te zien zijn is normaal en kan geen kwaad, maar als je ze niet kan zien in muon1viewresults.exe is dat geen goed teken.
topic is alweer weg.DukeBox schreef op 25 November 2002 @ 20:35:
jah die..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq