Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 12:56:
ik druk op f1 en dan zoeken vul dynamic disk in en dan zijn er geen helponderwerpen beschikbaar voor dit onderwerp.
op de michrosoft site staat niet echt hoe het moet, wel wat je nodig hebt en wat niet.
google -> veel gevonden maar aleen maar probleem oplososingen e.d.
Ok, ik ben de beroerdste niet
als ik in google intik "to convert to dynamic disk "
dan vind ik als 3e link deze
http://www.microsoft.com/.../reskit/prkb_cnc_pbxa.asp
Daar staat het toch wel vrij duidelijk zou ik zeggen
Ik kan ook met de help van windows 2000 perfect de boel vinden hoor, en ik kan me niet voorstellen dat je niks kan vinden met de help van XP Heb je zowel bij index als bij search gekeken?
ik wil dus weten van klik hier en klik daar en je drive is dynamic geconverteerd.
Dit is dus een hele domme opmerking. Begrijp me goed, ik wil met alle plezier mensen helpen, alleen ik (en de rest van Got met mij)
IS GEEN HELPDESK
rechtstreeks uit de FAQ
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat dat duidelijk merken. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Als jij dus denkt dat wij hier helpdesk zijn, heb je het mis. Dan bel je maar naar microsoft toe en zeg je "vertel mij precies hoe ik dit moet doen" Oftewel, zelf een boel moeite doen.
(ik ben dyslexties (moeilijk word weet niet hoe je het schrijf......niet verwondelijk) vandaar rare zinsopbouw en rare worden)
Aha vandaar. Sorry dat ik je er dan op aanviel, maar ik kan dat ook niet ruiken

Zet de volgende keer onder je bericht, of desnoods permanent in je sig dat je dyslectisch (zo schrijf je dat

) bent, dat scheelt een hoop irritatie, en dan krijg je ook niet dat offtopic gezeur van mensen
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.