[win2k] default open path voor bestanden

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Situaltie is zo dat ik server heb waar bestanden staan, die bestanden moeten van af de client bewerkt kunnen worden.
Nu wil ik 't zo doen als ik bijv. in word via bestand > openen doe, dat ie standaard naar //server/files/ gaat.
Hoe stel ik dit in ?
en dan nog iets: system volume information nog wattes. die map zie ik her en der op m'n hd verschijnen. Wat is 't en hoe kom ik d'r van af?
al vast bedankt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50
in Office: via menu extra-opties tabblad bestandlocaties, daar documentenpad aanpassen.
sys Vol Info: http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;309531&

[ Voor 7% gewijzigd door Bockelaar op 23-11-2002 12:51 . Reden: URL naar Technet gefixt ]

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In word > opties > bestandlokaties ..

Weet niet of het algemeen voor windows ook kan, maar zo kan je het in ieder geval voor office-producten doen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
is eigenlijk de bedoeling dat ie 't met alles doet:
autocat, paint, notepad alles :D

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Blizard schreef op 23 november 2002 @ 12:48:
In word > opties > bestandlokaties ..

Weet niet of het algemeen voor windows ook kan, maar zo kan je het in ieder geval voor office-producten doen.
bedankt dat wist ik, weet je zo ook 'waar' dit wordt weggeschreven? zodat ik t' niet handmatig bij alle werkstations hoef te doen? zodat ik bijv. via een .reg file 't automatisch kan doen. of anders [.....]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:58
Heb je AD? Dan kan je folder rediction voor My Documents gebruiken, anders kan je volgens mij via Policy's instellen op een NT4 domein. En anders kan je inderdaad in het register aanpassen maar die weet ik niet uit mijn hoofd, maar zoeken doet wonderen :)

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50
in registry's HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders staat een value Personal. Die zou het kunnen doen ;)

edit:

of je Editknop gebruiken ;)
en je kunt natuurlijk je Officeinstall scripten zodat die padinstaellingen bij de install al goed gezet worden (wat je dus in een netwerksituatie eigenlijk wel wil)

[ Voor 45% gewijzigd door Bockelaar op 23-11-2002 13:01 . Reden: toevoeging ]

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Pagina: 1