in Office: via menu extra-opties tabblad bestandlocaties, daar documentenpad aanpassen.
sys Vol Info: http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;309531&
sys Vol Info: http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;309531&
[ Voor 7% gewijzigd door Bockelaar op 23-11-2002 12:51 . Reden: URL naar Technet gefixt ]
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
In word > opties > bestandlokaties ..
Weet niet of het algemeen voor windows ook kan, maar zo kan je het in ieder geval voor office-producten doen.
Weet niet of het algemeen voor windows ook kan, maar zo kan je het in ieder geval voor office-producten doen.
bedankt dat wist ik, weet je zo ook 'waar' dit wordt weggeschreven? zodat ik t' niet handmatig bij alle werkstations hoef te doen? zodat ik bijv. via een .reg file 't automatisch kan doen. of anders [.....]Blizard schreef op 23 november 2002 @ 12:48:
In word > opties > bestandlokaties ..
Heb je AD? Dan kan je folder rediction voor My Documents gebruiken, anders kan je volgens mij via Policy's instellen op een NT4 domein. En anders kan je inderdaad in het register aanpassen maar die weet ik niet uit mijn hoofd, maar zoeken doet wonderen
in registry's HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders staat een value Personal. Die zou het kunnen doen 
edit:
of je Editknop gebruiken
en je kunt natuurlijk je Officeinstall scripten zodat die padinstaellingen bij de install al goed gezet worden (wat je dus in een netwerksituatie eigenlijk wel wil)
of je Editknop gebruiken
en je kunt natuurlijk je Officeinstall scripten zodat die padinstaellingen bij de install al goed gezet worden (wat je dus in een netwerksituatie eigenlijk wel wil)
[ Voor 45% gewijzigd door Bockelaar op 23-11-2002 13:01 . Reden: toevoeging ]
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Pagina: 1