Epox 8K9A2+ boot niet na vinden van HD op Raid

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Ik heb gister een Epox 8K9A2+ gekocht op de hcc dagen. Nu wou ik mijn WD 800 JB weer in raid gaan hangen maar toen kwam i niet meer voorbij de detecie an de 2 schijven. ik heb ook een paar andere Schijven geprobeert maar die weken ook niet. Ook als ik er maar 1 schijf in hang komt i daar niet verder. Ik kan niet de raid bios in als er een schijf aan vast zit. Hij wil wel booten als ik geen schijfen aan de raid controller hang. de bios versie van de raid controler is 2.34 en het is een Highpoint 372. Heeft iemand dit probleem ook wel een gehad ? of weet iemand waar dit aan licht ? Want ik baal hier best wel van ( mijn vorige 8K3A+ deed het wel gewoon goed :? )

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Astennu
Nu heb ik ook last van de 8X AGP bug :? gaat wel lekker weer |:(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Wie gaat er nou upgraden van een EPoX 8K3A+ naar een 8K9A2+ KT333 naar KT400.. lekker zinvol ? :?

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Ik heb gister een Epox 8K9A2+ gekocht op de hcc dagen. Nu wou ik mijn WD 800 JB weer in raid gaan hangen maar toen kwam i niet meer voorbij de detecie an de 2 schijven. ik heb ook een paar andere Schijven geprobeert maar die weken ook niet. Ook als ik er maar 1 schijf in hang komt i daar niet verder. Ik kan niet de raid bios in als er een schijf aan vast zit. Hij wil wel booten als ik geen schijfen aan de raid controller hang. de bios versie van de raid controler is 2.34 en het is een Highpoint 372. Heeft iemand dit probleem ook wel een gehad ? of weet iemand waar dit aan licht ? Want ik baal hier best wel van ( mijn vorige 8K3A+ deed het wel gewoon goed )
Ik kom er net dus achter dat ik precies hetzelfde probleem heb!!! :( Iemand een idee?

• Astennu
23m3 schreef op 05 december 2002 @ 23:31:
[...]

Ik kom er net dus achter dat ik precies hetzelfde probleem heb!!! :( Iemand een idee?
Ik hebt het allang opgelost maar ik weet ff niet meer hoe :S ik heb de bios volgens mij gereset naar optimized defaults.