Canon g3 vanaf deze week leverbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
Gisteren op de HCCdagen dus even bij Canon Nederland gevraagd wanneer de g3 nou eindelijk eens in Nederland leverbaar is.

Volgens die kerel werden de eersten deze week uitgeleverd aan de groothandels, dus dan zal het niet al te lang meer duren voor ze in de winkels liggen.

Hoop ik....... ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Verwijderd

reken er maar op dat ie voor het eind van het jaar in de winkels ligt

canon kennende wil nog meer winst maken dit jaar dus een slimme zet om hem in december op de Nederlandse markt tebrengen >> Sinterklaas, Kerst(sneeuw), oud en nieuw

slimme zet van ze

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
ik hoop dat ik hem binnen 2 weken heb... zou wel vet zijn

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• abrakadaver
Ik zei tegen hem dat ik de camera rechtstreeks bij McDos heb besteld. Omdat dat een grote leverancier is zal die ze vrij snel hebben (volgende week volgens hem).
Dat komt me wel goed uit, dan kan ik er nog even mee oefenen voor ie mee op wintersport gaat met de kerst.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 11:51:
reken er maar op dat ie voor het eind van het jaar in de winkels ligt

canon kennende wil nog meer winst maken dit jaar dus een slimme zet om hem in december op de Nederlandse markt tebrengen >> Sinterklaas, Kerst(sneeuw), oud en nieuw

slimme zet van ze
gaat niet helemaal op, want in andere delen van de wereld (Azië, Amerika) is-ie al op de markt...

de Nederlandse markt is gewoon niet belangrijk genoeg om hoge prioriteit aan te geven...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• abrakadaver
Ach ja, voordat ie goed verkrijgbaar is dan is de kerst al voorbij.

En voor die pakweg 900 euro maakt het niet echt uit of je'm met kerst koopt of niet, als iemand zo'n (duur) ding wil hebben koopt ie hem toch wel.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

kan dit niet hier verder? Canon Powershot G3

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.