Alweer 3.7k, we gaan vooruit Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
bijna mijlpaaltje 
woohoo (AmD)
150 vandaag..wat 1 individu toch kan doen in dit project ;d
sign up ppl
woohoo (AmD)
sign up ppl
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 23-11-2002 12:04 ]
Graasland nog net niet op plekje nummer 9 
Morgen wel denk ik hoor
Morgen wel denk ik hoor
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Ik kauw rustig door... gaat langzaam maar constant!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 13:26 ]
227 vandaagMaxBurn schreef op 23 November 2002 @ 12:03:
woohoo (AmD)
sign up ppl
Als iedereen die member is nu ook daadwerkelijk zn clientje aanzet schiet het helemaal lekker op!!
Verwijderd
misschien wel heheheRIKZ schreef op 23 November 2002 @ 12:33:
Graasland nog net niet op plekje nummer 9
Morgen wel denk ik hoor
dag kan in ieder geval niet maar stuk, ben nl. vader geworden van Bas
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 17:29:
misschien wel hehehe
dag kan in ieder geval niet maar stuk, ben nl. vader geworden van Bas
Gefeliciflapstaart
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Feli Mo-Bees :duimpie:
Enne... ze moeten toch eens wat verzinnen zodat je je computer iig kan herstarten zonder vanalles kwijt te zijn... bovendien houdt ie er ook wel eens van wat af te koelen... wordt er uberhaupt nog aan verbetering van de client gewerkt?
Enne... ze moeten toch eens wat verzinnen zodat je je computer iig kan herstarten zonder vanalles kwijt te zijn... bovendien houdt ie er ook wel eens van wat af te koelen... wordt er uberhaupt nog aan verbetering van de client gewerkt?
Verwijderd
Vraagje:
Hoe komt het dat wanneer ik met mijn computer met D2OL met internet verbind (telefoonmodem 56k6) hij niet mijn queue aanvult tot de door mij ingestelde hoeveelheid?
En ja, ik heb in opties ONLINE aangevinkt...
Hoe komt het dat wanneer ik met mijn computer met D2OL met internet verbind (telefoonmodem 56k6) hij niet mijn queue aanvult tot de door mij ingestelde hoeveelheid?
En ja, ik heb in opties ONLINE aangevinkt...
Verwijderd
't gaat vanavond niet zo goed bij Sengent, bij ons zijn er ook een paar die niets meer binnen krijgen, dus ik denk dat de server op z'n gat ligt oid....
Tja , die server ligt volgens mij al vanaf zaterdag op zn gat . Al het 2e weekend achter elkaar trouwens 
Gelukkig was ik zo scherp om wat candidates achter de hand te houden ! Kan ik in iedergeval door blijven rekenen
Gelukkig was ik zo scherp om wat candidates achter de hand te houden ! Kan ik in iedergeval door blijven rekenen
Even een quoteje van het D2OL forum 
posted November 25, 2002 01:21 PM EST
--------------------------------------------------------------------------------
All,
We are working to correct the server issues that we have been experiencing since this weekend. The project will be suspended for the remainder of the day while we fix the issues that are causing these statistics problems.
Ken
kheb standaard een buffer van 140, dus hij kon nog even.. Maar na vandaag zal het toch moeilijk worden denk ik... Als ze nog niet updaten.
Verwijderd
Goeden dag allemaal ik vroeg me af of die vervelende problemen allemaal verholpen waren aangezien ik dan wel weer ff join...
zit nu bij think namelijk
zit nu bij think namelijk
Verwijderd
Hmmm... mijn buffertje begin ook aardig te slinken... tis wel te hopen dat ze het snel oplossen...
Verwijderd
Dat is best wel jammer want dit vond - VIND ik toch wel een van de leukere projecten maar goed nog maar even afwachten danmaar
Verwijderd
ONGELOOFLIJK
/me is nu BEHOORLIJK geirriteerd

Gisteren deed hij het even, wil ik nu stats draaien, ligtie WEER PLAT!

/me is nu BEHOORLIJK geirriteerd
Gisteren deed hij het even, wil ik nu stats draaien, ligtie WEER PLAT!

Hij ligt al weer een tijdje plat hoor

Ja, al veel te lang, kheb er nu nog maar 20, dus waarschijnlijk vandaag tegen het eind van de dag is het op....
Verwijderd
wat een prutsers bij d2ol, en dan ook nog niets van je laten horen. Tis een leuk project alleen de stats rukken van alle kanten. Voor de zekerheid nog maar 2 clients opzetten, problemen zijn vast nog niet over.

Verwijderd
Nou ik heb vanavond weer verbinding kunnen krijgen en mijn buffertje weer flink vol kunnen laden... ik neem aan (lees: hoop) dat we dan morgen ook weer wat stats hebben
Buffer zit idd wel weer vol, maar stats, ho maar... Hopelijk in de loop van de dag. Want gisteravond lekker alles doorheen zitten pompen.
Ik kon hier ook net nog wat candidates 'flushen', dus hij moet het wel doen.
Ik kon hier ook net nog wat candidates 'flushen', dus hij moet het wel doen.
Pagina: 1