XP herinstalleren: hoe zat dat met de licensie?

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

TF

bla bla

Topicstarter
Ik heb gister een nieuwe PC gekocht waar XP home edition op staat. Ik heb een orginele versie van windows XP prof liggen + licensie code.

Nou wil ik dus windows xp prof. installeren op mijn nieuwe pc. Dit zal allemaal wel lukken. Maar als ik dan mijn versie zou ACTIVEREN....dan krijg ik waarschijnlijk de melding dat Windows xp al een keer is geinstalleerd op een computer (de oude dus)

Hoe zit dit eigenlijk precies? Ik wil hem namelijk wel graag registreren op die nieuwe PC.Anders blijft ie daar over zeuren

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Je hebt dus de home versie erop staan en je wilt er je origineel gekochte pro erop zetten..
Dat kan gewoon hoor.

Format->install->activeren-> klaar (dus niet er over heen proberen te installeren)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb bij mij nog nooit iets gezien over activeren, is gewoon een optie die aan of uit gezet kan worden.
ik geloof dat er in de faq ook iets over terug te vinden is (weet nie zeker)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Neehoor, je kunt em geloof ik 5x met dezelfde cd activeren en daarna vergeet MS je acitivatie weer na 120 dagen...

No problemo :)

Oew, je hebt het zelfs over een heel andere versie... Dan snap ik al helemaal niet waar je je zorgen om maakt... :)

[ Voor 32% gewijzigd door Scatman_II op 23-11-2002 11:22 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

TF

bla bla

Topicstarter
ok dan.

Ik heb het nog niet geinstalleerd (hij staat nog in doos). Maar ik was er wle benieuwd naar. Probeerde microsoft ook al te bellen maar die zijn alleen op werkdagen te bereiken.