Ik heb norton geprobeerd te installeren maar tijdens de installatie kapte hij ermee. Ik geprobeerd hem eraf te halen en opnieuw te installeren maar dat ging niet want die bestanden waren er niet. Dan maar opnieuw installeren zonder eraf te halen dat ging ook al niet. Toen gewoon alles verwijderd in de verkenner maar als ik nu de comp opstart vraag het register om een bestand navap.vxd ofzoiets kan ik er voor zorgen dat dat weg gaat door in het register dat weg te halen? Hoe doe ik dit?
Start -> Uitvoeren -> Regedit en vervolgens zoeken op de naam van het bestand
.
Wat is nu die registry waar iedereen het over heeft?.
Verder zou je even op de site van Symantec kunnen kijken of dit een bekend probleem is
.
Wat is nu die registry waar iedereen het over heeft?.
Verder zou je even op de site van Symantec kunnen kijken of dit een bekend probleem is
Wellicht heb je zelfs al een virus, vandaar dat het ook niet lukt om Norton te installeren.Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 11:08:
Regedit sluit na 5 seconden vanzelf af
Probeer even een online virusscanner: housecall.antivirus.com.
Verder is er een truukje door je register te renamen, maar die zou ik zo even niet uit m'n hoofd weten. Renamen naar register.com ofzo, maar dat staat vast wel in de search
Verwijderd
norton wat? antivirus, systemworks, firewall
hè?? dat klinkt wel heel erg ongezond. je weet zeker dat je geen rare zooi op je pc hebt??Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 11:08:
Regedit sluit na 5 seconden vanzelf af
Norton antivirus.......In veilige modus werkt regedit wel ik weetniet wat het is maar het is wel lastig en irritant. In het register heb ik gezocht op navap.vxd en op navap maar dan krijg ik wel dingen van de norton antivirus maar niets waarin staat navap.vxd Moet ik alles verwijderen van Norton/symantec???
Verwijderd
volgens mij moet je alles wissen maar heeft norton daar niet een progje voor gemaakt wantik moet het van zo'n 200 verwijderen
gebruik een tooltje zoals jv16powertools, kuis daarmee je register uit (zoek alle sleutels van symantec en kieper die eruit). Een virusscan doen (ook op de site van Symantec gaat dat, online dus), en dan als je systeem virusvrij is nog es norton proberen te installeren. Een goede tip: om problemen te voorkomen installeer je norton best helemaal in het begin. Als er al veel andere toepassingen geïnstalleerd zijn durft dat wel es problemen geven.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Topic is ietswat oud
Maak even een nieuw topic aan als je er niet uitkomt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()