Toon posts:

3D bril waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een 3d bril hebben. Verkopen ze die nog apart? 2de hands desnoods.

Ik heb ze wel gezien bij de ASUS Deluxe videokaarten, maar werken die brillen ook op GF kaarten van andere merken?

Verwijderd

Daar heb je een connector voor nodig, die niet is bijgelevert. je kunt kijken of je bij een computerboer een Elsa 3d revelator of een andere 3dbril kunt bestellen. Ze worden niet zoveel los gemaakt, maar als je bij een paar winkels vragt of ze voor je willen kijken of je het er kunt bestellen, dan zal er een het in elk geval wel hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 10:34 ]

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
http://www.science.uva.nl/aw3d/
klik op 3 d bril stuur een mail en je krijgt er gratis 1tje thisgestuurd.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Gem1e, hij bedoelt een voor je PC, niet zo'n bioscoop ding die rood en blauw filtert (ofzow).
das dus een volledige plasticen bril, met galzen die om de beurt zwart worden doormiddel van een sync-signaal van je videokaart.
ondertussen gaat het beeldscherm de linker en rechter beelden om de beurt weergeven, zodat het linkeroog alleen de beelden ziet die voor het linkeroog bestemd zij, en vice versa.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

is dat trouwens niet ongelooflijk slecht voor je ogen? (vroeg ik mij plotseling af..)

[ Voor 3% gewijzigd door Scighera op 24-11-2002 19:29 ]

www.triathlete.nl

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
FireWurX schreef op 24 november 2002 @ 18:29:
Gem1e, hij bedoelt een voor je PC, niet zo'n bioscoop ding die rood en blauw filtert (ofzow).
das dus een volledige plasticen bril, met galzen die om de beurt zwart worden doormiddel van een sync-signaal van je videokaart.
ondertussen gaat het beeldscherm de linker en rechter beelden om de beurt weergeven, zodat het linkeroog alleen de beelden ziet die voor het linkeroog bestemd zij, en vice versa.
8)7

Verwijderd

Deze discussie is al veel vaker gevoerd, gebruik de zoek maar even, staan genoeg topics over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.