Internet & Telefonie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 14:56

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Om te beginnen mijn complimenten met de update; is echt *stukken* sneller geworden naar mijn idee! toppie! :)

Wat mijn topic title betreft; is het geen idee om dit eens te gaan opslitsen in providers/hosting en GSM oid? Deze sectie verzuipt de laatste tijd naar mijn idee in de GSM topics namelijk...

Just a thought!

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, een hosting-forum! Back 2 good old times :)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben niet diegene die erover beslist (die zijn nu op de hcc), maar het lijkt me zelf helemaal niks.

Ten eerste is IT te klein om te splitsen in 2 fora.
En het is een mooie koppeling ertussen, naar mijn mening. Zeker nu Internet & Gsm steeds meer naar elkaar toe groeien.

En ik denk ook gewoon dat het heel saai gaat worden.

Daarbij zal het ook veel modwerk worden, aangezien er veel mensen niet weten waar ze wat moeten gaan zetten. Bijvoorbeeld: Kpn-adsl, problemen met kpn factuur. Doe je dit onder internet of onder telefonie ?

En als je bedoeling was om een provider/hosting forum apart te maken, lijkt me dat daar te weinig intresse voor is. Als ik nu kijk in IT, dan zijn daar bijna geen Actieve hosting topics.

Dat was ff mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Alhoewel ik wat minder in de materie zit dan [Airwolf], ben ik het wel met hem eens.

Ook ik heb er niks over te zeggen maar lijkt me idd dat het toch TE beperkt is om een goede splitsing te doen.

Overigens komt er ooit (als het goed is hoor :P) in React een soort mogelijkheid om 1 forum te splitsen, maar dan echt de topiclist in 2 delen... dan zou je zoiets wel kunnen overwegen uiteraard (heb je ook min of meer een scheiding)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Het probleem is inderdaad dat er dan te weinig 'vulling' is voor beide fora.
En daarnaast ben ik ook bang dat een forum puur over telefonie; nieuwe mobieltjes etc niet zo leuk zal zijn. Vrij heel erg super saai zegmaar :+ ;)

De oplossing van LuNaTiC is mischien wel mogelijk met de nieuwe react. Maar dat duurt dus nog even :o