Toon posts:

De maximale lengte tussen mij TV-out en TV?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort bekend met Tweakersnet, dus wellicht dat deze vraag eerder is gesteld.

Hoe lang mag de kabel zijn tussen mijn videokaart met TV-OUT en de TV.

De Videokaart wordt waarschijnlijk de Asus V7100T of de MSI Starforce 816.

Wellicht dat jullie hierover nog advies kunnen geven.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Als je een afgeschermde kabel gebruikt (dat is dus niet perse een coax) is 15 meter makkelijk te doen. Heb ik zelf ook en het beeld is perfect

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 16:20 schreef seq_uence het volgende:
Als je een afgeschermde kabel gebruikt (dat is dus niet perse een coax) is 15 meter makkelijk te doen. Heb ik zelf ook en het beeld is perfect[/quote]En met welke videokaart werk jij dan??

Verwijderd

Ik heb binnenkort ook een kaart met TV out.
(Xentor Ultra 32MB).

Kan ik gewoon een televisiekabel tussen mijn pc en tv aansluiten????? (Tv is 63cm en +/- 5 jaar oud)

En op welke resolutie kan ik dan games spelen?????

Mzl

• seq_uence
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 16:55 schreef RoDa6172 het volgende:
En met welke videokaart werk jij dan??[/quote]Matrox G400 Dual Head

• seq_uence
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 17:20 schreef ZeDDie het volgende:
Ik heb binnenkort ook een kaart met TV out.
(Xentor Ultra 32MB).

Kan ik gewoon een televisiekabel tussen mijn pc en tv aansluiten????? (Tv is 63cm en +/- 5 jaar oud)

En op welke resolutie kan ik dan games spelen?????

Mzl[/quote]Vraag even om een kabel bij de electronica zaak, je kunt geen tv - coax kabel gebruiken,
bij de tv moet een scart aansluiting vrij zijn, daar moet je tv- out naartoe.

Een gewone tv heeft een frequentie van 50 Hz dacht ik. Hoe dat met resolutie e.d. gaat weet ik niet, ik draai alleen dvd's

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Op je tv kan je maximaal 800x600 draaien of je moet een tv met vga in hebben maar als ie 5 jaar oud is heeft ie dat niet ....

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lengte van de videokabel? ik heb een geforce2 (hercules prophet gts 32MB). Ik heb zelf een kabel van ruim 25 meter. Ik heb nog steeds goed beeld (met divx bijvoorbeeld).

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 20:28 schreef seq_uence het volgende:
Vraag even om een kabel bij de electronica zaak, je kunt geen tv - coax kabel gebruiken,
bij de tv moet een scart aansluiting vrij zijn, daar moet je tv- out naartoe.[/quote]Betekent dit dat de TV persé een SCART aansluiting moet hebben? is dit de enige manier om TV-out te kunnen gebruiken?

Verwijderd

Een TV van 5 jaar oud heeft heus wel een Scart aansluiting

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

persé scart nodig? nope.... op mijn tv zit een scart-aansluiting, maar ook een aansluiting met de gele tulp-stekkers. deze laatste gebruik ik

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

de lengte kan best lang zijn! ik zit op ongeveer 30 meter! en ik begin nu een beetje last van storing te krijgen! Tis heel goed te zien! En de storing is niet hinderender dan een videoband die meer dan 4x gespeeld heeft....

>Betekent dit dat de TV persé een SCART >aansluiting moet hebben? is dit de enige >manier om TV-out te kunnen gebruiken?

Nee... je kan ook gewoon via een Composite kabeltje werken en een audio kabeltje, al issut wel makkelijker om die gewoon via een scart naar je TV te laten gaan..

Zelf hebbik omdat ik een aantal TV's heb met alleen een coax aansluiting mijn video+audio signaal dmv een videorecorder in de COAX kabel gemixed! dus nu kan je overal in huis waarkabel leg ook mn PC zien... 1 nadeel was dat als et signaal naar beneden gaat en et komt langs het punt van binnenkomst, dat ik spontaan heel veel signaal verlies (omdat et signaal ook doorgaat naar het wijkkastje zo hebbik het idee) dus als ik in de huiskamer mn pcwil zien moet mn TV kabel uit de muur... Jammer, maar het werkt wel :) :) :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Pagina: 1