Toon posts:

runtime error! ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke ik een p4 1800 @ 2400 draaien met 256mb rambus Geforce4 ti4400 bord p4te
na 5 min krijg ik deze error als ik een film zit te kijken of sof2 zit te spelen. ik heb alles weer opstandaard settings gezet en nog steeds krijg ik dit :( heeft dit met java te maken of kom ik geheugen te kort ik snap er niks van |:( somebody please HELP!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Waarschijnlijk draait er in de achtergrond een programmaatje dat crashed, het lijkt me niet dat ieder programma steeds dezelfde foutmelding genereert.

Check of je rare tooltjes oid hebt draaien of net geinstalleerd hebt..

Download my music on SoundCloud

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
1. Wat voor runtime error, in welk programma, welk scherm, wat staat er precies op.
2. Welk OS heb je?
3. Wat heb je zelf al aan dit probleem geprobeerd te doen? Foutmeldingen opzoeken op google of iets in de FAQ opgezocht?
4. Waarom heb je zo'n onduidelijke topictitel?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

ik zou eens beginnen met het duidelijk omschrijven van je probleem....

runtime error in wat :?
en wat heeft java er mee te maken :?

videokaart drivers
chipset drivers

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 01:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
naar mij weten draait er geen prog op de achtergrond o ja ik draai onder xp cor.

Verwijderd

Topicstarter
oke doen we opnieuw ik zit dus sof2 te spelen en na 5min loopt alles vast en het enig wat ik zie is runtime error! met daar onder de path van exe van spel sof2

• blackd
  • Niet online
een p4 1800 @ 2400 draaien
Ik neem aan dat je het al geprobeerd hebt als je de P4 terug hebt gezet @ normale snelheid?

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 23 November 2002 @ 01:55:
[...]

Ik neem aan dat je het al geprobeerd hebt als je de P4 terug hebt gezet @ normale snelheid?
ik heb alles weer opstandaard settings gezet en nog steeds krijg ik dit :(

Verwijderd

Topicstarter
oke de titel van de window waarin de error staat heet microsoft visual c++ runtime library
en dan in de window staat dit. Runtime Error! Program:.. ....sof2.exe en daaronder abnormal program termination
wat kan dit zijn en hoe krijg ik dit weer normaal

Verwijderd

check je geheugen settings en/of test je geheugen eens met memtest

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

originele game of "minder" origineel?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
uhm hoe test ik mijn geheugen?

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 23 november 2002 @ 02:04:
originele game of "minder" origineel?
weet niet wat je hiermee bedoelt maar het is een origineel spel Soldier of Fortune2

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 02:06:
uhm hoe test ik mijn geheugen?

www.memtest86.com

ik zou het zeer op prijs stellen, en ik denk meerdere users met mij, als je even in Schop een Modje aangaf wat een andere titel voor dit topic zou kunnen zijn, rekening houdend met Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Verwijderd

Topicstarter
toch bedankt ik dat het wel duidelijk is dat ik vrij nieuw hier ben en nog niet alle regels ken.
maar aangezien ik hier dus niks van afweet heb ik het dus zo genoemd met de hoop dat mensen dit herkennen. :p

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:09

Tuinhark

Retro

Misschien moet je even een patch voor SOF downloaden? Of anders ff uninstall/reinstall (kleine moeite d8 ik zo :)).

:Y)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan werkt niet en aangezien ik het orginele versie heb moet het gewoon werken. ik heb dit sinds ik sp1 geinstalleerd heb.

• blackd
  • Niet online
Mjah, feit dat je nieuw bent betekent niet dat je een titel mag verzinnen met een rits uitroeptekens, bestaande uit 1 kreet, vandaar dat ik je een opstapje gaf een nieuwe titel door te geven. Verzin a.u.b. even een titel, dan zet ik deze erin.

Verwijderd

Topicstarter
titel: vastloper

Verwijderd

misschien moet je nog iets beter nadenken over je titel ;)

lees nou ook ff Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 want dat heb je nog niet gedaan, anders was er wel iets beters uitgekomen.

Heb je je geheugen al getest en naar je gegeugen settings in je bios gekeken (timings!)

• blackd
  • Niet online
Mjah, daar schieten we natuurlijk niet veel mee op. Zoals ik hier zei: blackd in "runtime error! ??????" behoort je titel in Windows Operated Systems aan een aantal regels de voldoen, lees die eerst eens door. Daarnaast vroeg ik je om in het forum Schop een Modje je titel door te geven, en niet hier, want daardoor gaat dit topic erg offtopic. Verder raad ik je aan om ook dit stukje even te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #titel
Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem dan even de tijd om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. Al is een topictitel met allemaal hoofdletters lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Win98] of [CD-ROM]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[XP] Doet het niet....." schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is dus het halve werk.

Verwijderd

Topicstarter
xp opnieuw geinstalleerd zeg maar opgelost.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mooi.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.