T.net abbo, wat zijn de mogenlijkheden van de webspace?

Pagina: 1
Acties:

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Ik heb gezocht naar de mogenlijkheden van de webspace die je bij het abbonement krijgt. In de eerste instantie kun je er heel leuk plaatjes op zetten en die doorlinken naar het forum maar wat kun je er nog meer mee?

Ik maak zelf muziek en alles wat ik maak zet ik om naar MP3 zodat ik er meer mee kan dan het standaard formaat. Nu zit ik met het probleem dat ik, zolang als ik bij quicknet zit, niet mijn webspace kan gebruiken om bestanden door te linken, ook mijn MP3's dus niet. Vrijwel alle gratis aanbieders van webspace ondersteunen dat doorlinken wel maar geen MP3's, dit is om illegale praktijken tegen te gaan.

Hierdoor zit ik meteen met een probleem, want waar laat ik mijn muziek als ik het hier op het forum wil posten? Een abbonement wil ik zowiezo, maar ik zou ook graag willen weten wat ik met de webspace kan doen, kan ik er ook MP3's op zetten of een dynamisch icoon?

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

De webspace is in feite bedoeld voor kleine documenten, foto's, etc. Niet echt voor mp3's.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Maar is het er niet voor bedoeld of is het niet mogelijk? :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

ik doe een wilde gok, het zal waarschijnlijk mogelijk zijn, maar zoals je waarshcijnlijk kan indenken, als je een deel van de top 40 erop zet en gaat linken op mp3 sites zal men er niet blij mee zijn, maar als je een koel mp3tje ofzo hebt opgenomen, weer wel, een soort fair use policy, ik neem aan dat iedereen wel kan inschatten wat wel kan qua mp3 enzo

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zit natuurlijk een maximum aan de grootte van een file. Ik weet nog niet precies waar die komt te liggen, dus ik kan niet beloven dat het zal lukken om er mp3 op te zetten. Wat in ieder geval zeker niet kan is een dynamisch icoon. Je kunt er geen scripts op draaien of site op hosten :).

Professioneel Hyves-weigeraar