Toon posts:

[Winxp] vage muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb hier Win xp en daar is niks mis mee. sinds kort heb k een netwerk en heb ik wat firewalls gedowned om mijn zelf te beschermen.

Nadat ik mijn pc de hele nacht aan heb laten staan om een progie te downen deed ik heb opnieuw opstarten (voor opfrissing). Toen ie klaar was had ik geen muis meer.

na veel geklooi met de toestenbord heb ik maar besloten op xp opnieuw te installeren.

Nadat ie geinstalleerd is deed mijn muis het weer :) en heb ik een paar programma's gaan installeren. en moest de computer op nieuw moeten opstarten.
En wat denk je??? GEEN MUIS :(

ik heb al de search geprobeerd maar die werkt momenteel niet.

zijn er mensen met dit zelfde probleem? en weten jullie hoe ik dit moet gaan oplossen? k ben er namelijk al een heledag aan bezig en krijg hem niet aan de praat.

alvast bedankt.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Wat voor muis gebruik je en op welke aansluiting zit deze aangesloten?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
een standaard compaq muis op de ps2 aansluiting

De muis zelf doet het nog wel (getest op een andere computer)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 01:10 ]

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
IRQ conflict misschien?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:05

Tuinhark

Retro

Misschien iets met de BIOS? Nadat ik in de BIOS "PNP OS" op "disabled" had gezet (was nodig voor mijn linux installatie -- don't ask), werd mijn Model 'X' Logitech Muis nog maar gezien als een standaard PS/2. Alle functionaliteit van knoppen e.d. weg. Zet ik de BIOS weer terug, de muis werd weer als normaal herkend.

:Y)

Verwijderd

Topicstarter
IRQ conflict?

Ik heb nix in de bios veranderd, alles staat nog zo als toen ik hem kreeg.

Ik heb inmiddels wel mijn muis aan de gang maar niet zo als het hoort:
als ik mijn pc opnieuw opstart blijft mijn muis staan, en als ik hem direct in standby of in slaapstand zet doen mijn muis het weer.

dit is echt heel vaag en niet goed.

kennen jullie dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
topic kick

ik weet niet hoe het kan maar het is zo

iemand anders dit gehad?

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wat heb je zelf al geprobeerd?

na welk programma dat je installeerd, werkt het niet meer?
of na welke hardware dat geïnstalleerd wordt?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen maar wat gedown (3dmark2001 of 2002) en daarna afgesloten en smiddags weer opgestart. ik heb hem er ook al weer afgegooid omdat ik d8 dat er een virus in zou kunnen zitten maar da was niet zo.

ik heb uitgevonden dat als ik heb in standby zet en weer opstart dat mijn muis het weer doet.

bij hardware zegt ie dat het apparaat goed werkt, en ik heb xp opnieuw geinst. en nog doet ie zo vaag.

ik weet het niet meer. weet iemand anders nog iets

ik heb uitgevonden dat als ik heb in standby zet en weer opstart dat mijn muis het weer doet.

had ik al gezegd, sorry :s

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:19 ]

Pagina: 1