Dat is software dat hard is geworden....
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
die ruud2000 zit ook van die domme stellingen te posten op de tvforum(ik ben ruud en ik kijk soms tv).
Of die gozer is zo dom als een ezel of hij is zo gek als een deur.
Of die gozer is zo dom als een ezel of hij is zo gek als een deur.
Verwijderd
hard-ware is harde ware en soft ware is zachte ware........snap je......koop een cd met een gforce erin........of een cd met een athlon 1 gighz........ga ik ook maar ff overbranden hardware op cd zetten......goedkoop......LOL
MAFKEES!
Ray_NL
MAFKEES!
Ray_NL
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 14:43 schreef doubleduh het volgende:
hardware is alles wat met computers te maken heeft en kapot gaat als je er tegenaan schopt :)[/quote]
>:)>:)>:) als je hard genoeg tegen een cd trapt is ie ook kapot >:)>:)>:) ok software zijn programma's zolas windows quake 3 enz DUH
en hard ware is b.v een prosessot een video kaart snap je ( en software dat hard word is hardware snap je ) weet je dus wat je moet doen je moet je floppy's allemaal in de vriezer leggen en ze daarna allemaal in een agp slot doen wat is dat zeg bert vertel vertel vertellll ( bert visser ! ) agp is het broetje van pci en zij zusje is weer isa
hardware is alles wat met computers te maken heeft en kapot gaat als je er tegenaan schopt :)[/quote]
>:)>:)>:) als je hard genoeg tegen een cd trapt is ie ook kapot >:)>:)>:) ok software zijn programma's zolas windows quake 3 enz DUH
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 14:21 schreef Ruud2000 het volgende:
wat is dit voor iets
??????[/quote] het is godelijk ook kijk hier voor meer info RUUD ik denk dat je er naar 1000 jaar wel alles van weet ( soory ruud )
nee kijk hier maar eens http://www.hardware.com/ vraag het daar eens ( wat heb je voor pc een I-MAC:+)
wat is dit voor iets
??????[/quote] het is godelijk ook kijk hier voor meer info RUUD ik denk dat je er naar 1000 jaar wel alles van weet ( soory ruud )
nee kijk hier maar eens http://www.hardware.com/ vraag het daar eens ( wat heb je voor pc een I-MAC:+)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()