My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
En ik heb dit net geprobeerd, en die wordt gewoon gedownload: http://www.promise.com/su.../u100%20tx2%20b220014.zip
Misschien kan jouw browser niet met spaties overweg?
Problemen met usb, kun je beter oplossen via de bios van je moederbord, of met de irq-verdeling
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Ik heb hier nog wel een oudere.... u100 tx2 wd200034.zip
Als je die wilt proberen, meel me dan ff (zie profiel)
... blijkt precies dezelfde driver te zijn als op de bijgeleverde diskette, welke ik dus al geprobeerd heb en hem n.b. verteld heb dat het allemaal juist geen flip uitmaakt welke driver ik gebruikPromise 28-11-2002
Uw duidelijke probleembeschrijving laat niets aan het toeval over, echter wij weten geen antwoord op uw vraag. Ik lever bij deze email een ZIP-bestand met drivers voor uw kaart, die u handmatig kunt selecteren in Windows om te installeren. Ik ga ervan uit dat deze drivers uw probleem oplossen.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Technical Support Engineer
Dus maar ff opnieuw een mail erheen ... met als reply:
Wat nou updaten bios??Promise 28-11-2002
Er zijn geen problemen met de stuurprogramma's voor Windows 2000 en WinXP voor de Ultra 100 TX2. Alle 'bekende' gevallen zijn opgelost na het updaten van de BIOS en stuurprogramma's die van onze website beschikbaar zijn. Enige suggesties die we hebben, hebben betrekking op de PCI-configuratie in een systeem, wat soms leidt
tot IRQ conflicten die niet goed door Windows worden opgevangen.
Kunt u proberen in een ander PCI slot de kaart te gebruiken ? En uiteraard gaan we ervan uit dat bij het installeren van de stuurprogramma's, u handmatig bladert naar de diskette waar de laatste versie staat, en niet de door Windows zelf voorgestelde programma's laat installeren.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Technical Support Engineer
Me IRQ's kan ik niet mee vogelen omdat het ACPI onder Win2000 staat ingeschakeld ... en de kaart is ook idd al een paar X van slot verwisseld.
Me neef had hetzelfde onder WinXp met de 133 TX2 en was geholpen met een andere bios, maar voor de mijne staat dus nix op de site, noch op de FTP
*zucht*
.. misschien iemand die driver 2.00.0.29 heeft !?
zo ja kun je natuurlijk problemen verwachten
ik hen 2 van die kaartjes in een servertje hangen beiden op een eigen irq (16 en 17)
en ik heb er totaal geen problemen mee
ACPI houdt in dat Windows zelf de IRQ's verdeelt over de devices .. sterker nog je KUNT het geeneens meer beïnvloeden zoals dat bij Win98 nog wel kan!!
Normaal gesproken hoort het gewoon perfect te werken ... en dat deed het ook altijd, maar nu lijkt het wel een probleem te geven ... zeg het maar ?!
edit: Het is opgelost !!! ...wOEi
[rml]ing._Buttje in "[ IDE] Haperingen in Windows"[/rml]
[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-12-2002 21:12 ]