Ik wil weten welk geheugen in mijn computer zit.
Ik heb in de bios gekeken, daar staat de frequentie op <auto>
Ik heb 256 mb geheugen, ik zou daar graag 256 bij kopen.
(vor verdere specs, zie sign)
Nu weet ik niet of ik pc2100 of pc2700 moet kopen (pc3200???)
Mijn pc is onder normale omstandigheden voorzien van voldoende geheugen.
Echter met het bewerken van video e.d. wordt mijn geheugen volledig belast en denk ik met meer geheugen een performance winst te kunnen behalen.
Vandaar dat ik er 256 wil bij kopen.
Ik weet echter niet (exact) welk geheugen ik heb. Het is DDR maar welke...
Stel ik heb pc2700 en ik koop er pc2100 bij, dan wordt mijn systeem trager.
(Veelal heb ik niet meer dan 256 nodig, dus als mijn geheugen op een langzamer freq gaat draaien wordt de ps dus trager.)
Stel ik koop pc2700, dan loop ik winig risico dat mijn systeem trager wordt. Echter is dit weer een stuk duurder dan de 2100.
Wat moet ik nu doen?
Moet ik gewoon pc2100 kopen, en niet lopen zeiken over dat beetje performance verlies dat ik op zou kunnen lopen.
Of is het raadzaam om te achterhalen of ik pc2700 of pc3200 heb en dezelfde soort geheugen erbij te kopen?
Ik ga namelijk "scoren" op de hcc.
(ik kan ook wel wachten en bij een online-shop o.i.d. mijn geheugen kopen voor dezelfde, of misschien nog wel lagere prijs. Maar ik vind het altijd wel leuk op de HCC en "spannender" om daar inkopen te doen dan via p.o.)
mvg
CupraOwner
Ik heb in de bios gekeken, daar staat de frequentie op <auto>
Ik heb 256 mb geheugen, ik zou daar graag 256 bij kopen.
(vor verdere specs, zie sign)
Nu weet ik niet of ik pc2100 of pc2700 moet kopen (pc3200???)
Mijn pc is onder normale omstandigheden voorzien van voldoende geheugen.
Echter met het bewerken van video e.d. wordt mijn geheugen volledig belast en denk ik met meer geheugen een performance winst te kunnen behalen.
Vandaar dat ik er 256 wil bij kopen.
Ik weet echter niet (exact) welk geheugen ik heb. Het is DDR maar welke...
Stel ik heb pc2700 en ik koop er pc2100 bij, dan wordt mijn systeem trager.
(Veelal heb ik niet meer dan 256 nodig, dus als mijn geheugen op een langzamer freq gaat draaien wordt de ps dus trager.)
Stel ik koop pc2700, dan loop ik winig risico dat mijn systeem trager wordt. Echter is dit weer een stuk duurder dan de 2100.
Wat moet ik nu doen?
Moet ik gewoon pc2100 kopen, en niet lopen zeiken over dat beetje performance verlies dat ik op zou kunnen lopen.
Of is het raadzaam om te achterhalen of ik pc2700 of pc3200 heb en dezelfde soort geheugen erbij te kopen?
Ik ga namelijk "scoren" op de hcc.
(ik kan ook wel wachten en bij een online-shop o.i.d. mijn geheugen kopen voor dezelfde, of misschien nog wel lagere prijs. Maar ik vind het altijd wel leuk op de HCC en "spannender" om daar inkopen te doen dan via p.o.)
mvg
CupraOwner