Fast Writes & Side Band Adressing GF 2 MX

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Ik heb een Geforce 2 MX 400 AGP 32 mb (Palit), deze kaart is dus niet zo supersnel meer. Nu las ik laatst wat over Fast Writes & Side Band Adressing. Nou krijg ik met geen mogelijkheid deze opties aan. Sysoft Sandra zegt wel dat mijn kaart het ondersteund maar dat het "disabled" is, dit schiet dus niet op.

Mijn mobo is een ECS K7S5A, met de nieuwste Cheepobios van 5 nov (Fast Writes enabled versie). Als het goed is moeten de "Fast Writes" nu dus aan staan, alleen Sandra roept dus nog steeds dat het niet zo is en in 3DMark merk ik ook geen verschil.

Weten jullie hoe ik dit aan kan krijgen, of staat Sandra gewoon wat te blaten.

BVD

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het kan best dat Sandra het mis heeft, zou niet de eerste keer zijn. Misschien kan je met een tooltje als bijvoorbeeld NvMax kijken naar de instellingen.

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Met een NVMax e.d. heb ik ook al wat zitten proberen, alleen ik word er niet echt wijzer van, want je hebt zoveel opties en ik heb dat dus niet kunnen vinden. Zeg het maar als het er wel in zit...

Verwijderd

Probeer Geforce tweak utility eens, daar staat het duidelijk in aangegeven, je kunt dat progje downen op www.guru3d.com

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Ok ik zal eens kijken naar dat progje, of ik daar iets mee aan kan...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:18
Meestal wordt je kaart er een beetje onstabieler van en zoveel wordt je videokaart er neit sneller van :+.

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Ah, het is gelukt, thnx!

deze kan dicht...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je nu even vertelt hoe het gelukt is.. wel zo makkleijk voor mensen met hetzelfde probleem die dit topic in de search tegenkomen :)

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Ok is goed, dat fast writes dat kon ik dit keer gemakkelijk vinden in dat Geforce Tweak Utility geval, het stond gelijk in beeld :), de side band adressing is mij nog niet gelukt, dit kan ik wel aanzetten in de tweak utility alleen volgens Sandra staat het nog steeds "disabled"

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33
Side band adressing ga je ook nooit aankrijgen op je moederbord. De chipset ondersteunt dit namelijk niet.

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Dat dacht ik zelf dus ook al, maar Sandra roept dat het mobo het wel ondersteund, maar goed...

Verwijderd

het is wel degelijk mogelijk om fast write & side band adressing enabled te krijgen.

ik had hetzelfde probleem en heb het op kunnen lossen door de chipset drivers te installeren.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum, kijk eens naar de datum van de laatste reply- je hebt net gereageerd op ee topic van meer dan een jaar oud :o

Ouwe }:O schoppen noemen we dat en is niet bepaald zinnig :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.