Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Baybus probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem aangesloten via volgend schema

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/images/a_baybus.gif

Echter nu doet hij het niet en weet ik niet waar het aan ligt, aan het schema misschien. Verder heb ik ipv een fan er een ccfl op aan gesloten en heb ik er 2 in gebruik van de op mijn baybus aangesloten 3 switches, de derer is dus wel aangesloten maar niet op een fan. De 2e switch zit een antec triple color fan op.

Ik heb helemaal geen hardware in de kast en heb hem aangesloten op de molex connector van de voeding, waar verder niks op aangesloten is. Je moeder bord ofzo hoeft er toch niet perse in te zitten om de voeding te laten werken? Ik heb de weerstand aan de lange kant van led gesoldeerd.

Iemand een idee, bij voorbaat dank _/-\o_ want ik baal er echt flink van na anderhalf uur solderen :(

Ik heb geen fanbus gemaakt maar de rode draad op de 12 v van de ccfl gemaakt en de zwarte op de ground

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 23:23 ]

Verwijderd

Hey ff snel een antwoord jah je moederbord moet aangesloten zijn om je voeding te laten werken. Ik weet niet precies hoe het zit maar ik dacht dat er op www.virtual-hideout.net een tutorial stond om je voeding dan werkend te krijgen. Dus probeer dat eerst even. Volgens mij kan er verder niks fout aan zijn mits je alles goed heb gesoldeerd.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

ehm www.watbenjedan.nl

Hallo, ik heb een tv en de stekker zit er niet in. Wrom doet ie het niet ?

Groen en grijs in de mobo stekker van je voeding kortsluiten met een draadje om je voeding op te starten

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Topicstarter
oke ik weet genoeg, ik zal het morgen ff uitproberen! Moet eerst ff mijn case zwart painten :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Interstice schreef op 23 november 2002 @ 00:05:
ehm www.watbenjedan.nl

Hallo, ik heb een tv en de stekker zit er niet in. Wrom doet ie het niet ?

Groen en grijs in de mobo stekker van je voeding kortsluiten met een draadje om je voeding op te starten
ff niet zo bijdehand.. die jongen is ook beginner "net als jij geweest bent".. dus als je dan ff netjes zegt dat de voeding bij een ATX niet zomaar aanstaat maar via een draatje ff eengezet moet worden.. klinkt al een stuk leuker..

BVD.

Het schema is verder wel goed. dus probeer er ff spanning op te krijgen.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, ik ga morgen aan de gang en zal bericht posten of het al dan niet is gelukt.

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Het lukt vast.. als je dit schema gebruikt moet het lukken..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Pagina: 1