Iemand "Union Reality" werkend gekregen?

Pagina: 1
Acties:

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Iedereen kent ze wel, de beruchte "Union Reality" helmen die je op de HCC dagen standaard voor een prikkie tegen komt... :) Ik was er dus en heb zo'n ding op de kop getikt voor 5 euro. Maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik alles netjes aansluiten, er komt wel geluid uit de headphones die erin zitten en ik kan via het ingebouwde microfoontje praten maar als ik ga bewegen met mijn hoofd [ bij het kalibreren in Windows gebeurt er helemaal niets en ook als ik spellen probeer te spelen gebeurt er niets... Ik heb nog drivers ervoor gedownload van een of andere site maar daar hetzelfde probleem. Dus wie er ook zo'n ding heeft en weet hoe die werkt of iemand anders die het ook weet, ik zou het graag willen weten 8)

Voor iemand die niet weet wat ik bedoel, hier een picture :

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadiavr.com/_uimages/ant1.jpg

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

LOOOL , 5 euro? ik had hem vorig jaar voor 10 gulden , en kan je alleen zeggen je hebt je geld wegegooid, want dat ding is net zo nep als sinterklaas , hahah

wees blij dat geluid uit komt, die van mij deed helemaal niks :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 23:25 ]

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:29

markvt

Peppi Cola

well een beetje reageren deed hij hier wel hoor, rode lampies op de ontvanger moeten wel zeer goed gericht zijn helaas.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Maar dat vraag ik niet... ;) Heb je hem werkend gekregen? Ze gaan die dingen toch niet maken om het vervolgens niet te doen?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf