[M50] Java-Games downloaden mislukt

Pagina: 1
Acties:

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ik heb nog ff 2 vraagjes.

Info:
Siemens M50
O2-500 Abonnement
GPRS werkt Perfect

- Ik ga via gprs naar een site waar ik een java game kan downloaden. Kies mijn telefoon (M50) dat vraagt ie welke naam ik hem wilt geven. Dan zie ik hoe goot het bestand is en moet ik nog een keer op ja drukken. Dan zie ik heel even 2 sec ongeveer het blakje van downloaden en eronder 0% en hoelang het nog duurt. Maar meteen daarna krijg ik schermpje van : Downloaden mislukt. Ik heb het ook nog een keer via O2 zelf geprobeert om Java-spel te downloaden maar lukte ook daar niet. Ik heb wel iets met Java-Profielen op mijn telefoon heb geen idee wat dat precies inhoud en wat ik daar moet instellen. het is niet dat ik teweinig ruimte heb, heb nog 100KB en spelletje is 32 KB. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem wel kan downloaden?

- Ik heb sinds gister het abbonement (21-11) Vanaf waneer betaal ik dan de abbonements kosten? betaal ik nu ook al voor de maan novemer 12,50? en word alles op de 1e van de maand weer op 0 gezet?

Verwijderd

op je eerste vraag weet ik geen antwoord, ik zou o2 gewoon een mailtje sturen.
op je tweede vraag: o2 stuurt je waarschijnlijk volgende maand een factuur, over deze maand, die wordt dan over twee maanden van je rekening gehaald. als je een bepaalde periode gratis hebt, krijg je toch volgende maand een factuur met een symbolisch bedrag (bij mij was het €1,50) die dan binnen twee maanden wordt geincasseerd, dat is om de blokkering voor bellen naar het buitenland en koopnummers op te heffen.

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-08 10:55

phizzie

always look on the bright side

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 11:08:
<snip verhaal>
(bij mij was het €1,50) die dan binnen twee maanden wordt geincasseerd, dat is om de blokkering voor bellen naar het buitenland en koopnummers op te heffen.
Misschien is dat wel de reden waarom je niet kunt downloaden, die javagames zijn namelijk ook paid services, maar dan als micropayment, via je telefoonrekening. Bel even met O2, dan weet je het vanzelf...
Succes, en laat even weten wat hun antwoord was!

aw snap, was dat het alweer?

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik heb het probleem gevonden.. je moet namelijk ook bij javaprofiel instellen welke isp je hebt enzo.. gewoon je instellingen, dan gaatie namelijk wél inbellen als je downloaden drukt (omdat hij na mislukken in je games lijst staat met pijltje naar onder). Maar ik had mijn instellingen ingevoerd.. maar daar zat nog iets fout.. voor instellingen van java profiel bel je iid o2 :)

(in spellen menu... klik opties, Java-Profiel,Profiel één, opties, instellingen wijzigen.. gevolgen voor toepasinge.. gewoon ja kiezen, en dan ben je er)

En nou ik hier toch ben.. WEET IEMAND DE JAVA INSTELLINGEN VAN vfone >:) .. anders bel ik ook maar ff naar vodafone

update:
Sjitzooi.. ik bellen naar vizavi.. die biedt namelijk mijn wap aan, maar ondersteunen geen java :( . Ik zou dan een live abbo moeten nemen van vodafone... hoeveel kost dat nou weer.. ff kijken.

[ Voor 43% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-11-2002 11:37 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Mensen met m(t)50 die games op hun GSM willen via datakabel moeten maar even contact met me opnemen ( msn = jaromir@home.nl ) of icq 75736575. Heb nl. alle coole games hier, ook van gameloft.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Juust heb ut jonges... bij je java profiel moet je de volgende gegevens invoeren... werkt zo ie zo op ben en vodafone !
http-parameters-> afbreektijd 300 sec
csd-instellingen -> inbelnr: +31624696969
verb.-type -> isdn
Login-naam-> html
wachtwoord -> html
gprs-data -> gprs uitschakelen.. JA

EN DOWNLOADEN MAAR :D

4015Wp west (Dordrecht)

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ok bij mij is het nu ook gelukt,

Het download als ik zelf aan het wappen ben lukt niet, maar ik heb idd bij java-profielen gewoon alles ingevuld als bij O2 en als hij dus weer zegt downloaden mislukt ga ik weer naar Surf&fun,Games en zie je de game staan en kan ik downloaden kiezen en dan download hij hem dus wel. En dat gaat lekker snel wat dan geburikt hij dus mooi WEL GPRS :).

Ik had nog ff ander vraagje,
ik heb vandaag mijn siemens data-kabel binnen gekregen welke software of tools raden jullie mij aan om iig te gebruiken wat handig is?

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-08 16:09
FutureCow schreef op 23 November 2002 @ 13:31:
Ik had nog ff ander vraagje,
ik heb vandaag mijn siemens data-kabel binnen gekregen welke software of tools raden jullie mij aan om iig te gebruiken wat handig is?
s25@once

offtopic:
Heb jij een originele datakabel?
Ik heb een el cheapo kabel en mijn phone wordt nie gevonden :(

- NAC Breda -

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb in het begin java games gedownload met ben. Ik heb nu een vodafone kaart erin zitten (oe oe, flashen mag niet :P) en daarmee kan ik niet downloaden. Maar das ook niet nodig, downloaden kost alleen maar geld, met een datakabel is het 5 minuten werk en je hebt de games erop. (prince of persia ownt :D)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Games kun je gewoon via datakabel doen. En daar weet Jaromir alles van ja.... (heb info ook van hem)

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig, maar door het flashen verlies je wel je T9 nederlands en dat soort dingen, het is maar waar je prioriteiten liggen. ;)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 15:36:
Allemaal leuk en aardig, maar door het flashen verlies je wel je T9 nederlands en dat soort dingen, het is maar waar je prioriteiten liggen. ;)
Dat was omdat ik het verkeerde taalpack had. De goede heb ik nog niet gevonden, scheelt iig wel bij mijn beltegoed :)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

hihi, dat was ooit eens zo, maar daar is nu een oplossing voor, flashen met behoud van nederlandse t9, of deze weer opnieuw eropzetten

Verwijderd

GiSaE schreef op 24 november 2002 @ 15:25:
Ik heb in het begin java games gedownload met ben. Ik heb nu een vodafone kaart erin zitten (oe oe, flashen mag niet :P) en daarmee kan ik niet downloaden. Maar das ook niet nodig, downloaden kost alleen maar geld, met een datakabel is het 5 minuten werk en je hebt de games erop. (prince of persia ownt :D)
Waar heb je die prince of persia vandaan als ik vragen mag want ik heb er 1 gezien maar daar betaal je 4 euro's voor!!
|:(
Pagina: 1