Verslag HCC dagen??

Pagina: 1
Acties:

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-03 17:26

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Best vaag is dat, zit je op de grootste computer gerelateerde site van Nederland te kijken...staat er gewoon helemaal niks over de HCC Dagen op de Frontpage!

Ik had minstens wel even een verslagje verwacht van dag 1.
Is ook leuk voor degenen die nog gaan dit weekend, weten ze meteen hoeveel uur ze in de rij moeten staan voor een T.net abbo en/of een Big Mac.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Als je even in de forums zoekt zie je dat er genoeg in staat (zelfs over burger king enzo) inclusief fotomateriaal.

Verwijderd

De verslagen die in het HCC-forum te vinden zijn vind ik persoonlijk nou niet echt een staaltje topjournalistiek :)

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Ik had gewoon toch een beetje verwacht dat er ook dagverslagen zouden komen net zoals vorig jaar.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

We zijn op dit moment aan het overleggen hoe we het beste zo'n verhaal kunnen maken.

To be continued

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

imho is het geen Comdex ofzo, er gebeurt niks nieuws op computergebied.

Hoewel een verslagje van hoe het t.net is vergaan natuurlijk wel leuk is. /me heeft nog voor wat digitale bewegende beelden gezorgd vandaag (eh gister).

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
SiGNe schreef op 22 november 2002 @ 23:08:
Best vaag is dat, zit je op de grootste computer gerelateerde site van Nederland te kijken...staat er gewoon helemaal niks over de HCC Dagen op de Frontpage!
Kijk nog eens goed linksbovenin, die socket is pleite :+ (zo niet, doe dan een CTRL+F5).

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
OK, een plaatje om naar de hcc pricewatch te gaan, maar da's dan ook alles.
(goede service overigens, niets op aan te merken)
Misschien kunnen degenen die op de tweakers stand werken 's avonds een klein verslagje laten maken ofzo.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

op dat idee waren we ook al gekomen ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

SiGNe schreef op 22 November 2002 @ 23:41:
Ik had gewoon toch een beetje verwacht dat er ook dagverslagen zouden komen net zoals vorig jaar.

Kan me niets over dagverslagen vorig jaar herinneren. Verder hebben we de HCC-pricewatch, al drie weken HCC-polls, HCC banners, een .plan of twee en zelfs een groot HCC logo linksbovenin de layout, dus "helemaal niets" is zwaar overdreven. Face it: de HCC is gewoon geen nieuws maar een opgehemelde markt. Een sfeerverslag kan er misschien wel komen, maar nieuws is er niet van te maken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Het is nu om half negen al drukte van belang :P Beetje schoonmaken en alles klaar zetten voor vandaag :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

We hebben het voor elkaar gekregen om een DSL verbinding los te peuteren bij de HCC orgo. Gisteren was het nog ISDN, dus we gaan al lekker hier. Goede koffie relaxte mensen, dus alles gaat weer goedkomen vandaan :).

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Idd het al gezellig hier :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jeps, ubergezellig hiero 8)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper vind een verslagje van hoe het geweest was.... Dus a.s. zondagavond of maandagmorgen wel OK :)
Pagina: 1