AGP 8x

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Bogey911
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Besloten dat ik ga voor de Radeon 9700 pro... AGP 8x... Maar is het de moeite waard om daar ook een (duur) AGP 8x mobo bij te kopen? Of zou een 4x net zo goed zijn... Ik wil een 2.4 Gig CPU erop zetten.

Verwijderd

In 3dmark scheelt het je een paar honderd puntjes, dus in spellen 4 frames (?) per seconde, bepaal zelf of je daar meer geld aan wilt uitgeven, persoonlijk zou ik het wel doen omdat het toch net ff iets beter is, ook voor de toekomst.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
Wat voor mainboard heb je nu?
Als je een beetje modern mainboard hebt, zou ik voor die AGP 8x geen andere kopen... Het snelheidsverschil merk je niet, als er al een snelheidsverschil zou zijn.

• Bogey911
  • Niet online
Mobo van nu draait op tandwielen. Ben dus op zoek naar nieuw systeem, gebaseerd op de Radeon 9700 pro. Ik wil straks een geolied systeempje draaien...

• Bogey911
  • Niet online
check

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

AGP 8x heeft alleen zin i.c.m. een NV30 / R350. De huidige generatie kaarten kan de extra bandbreedte never nooit niet opvullen (ook al O/C je ze bij wijze van spreken 50%).

[ Voor 4% gewijzigd door DroogKloot op 22-11-2002 23:38 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie Videoplanken & Beeldkanonnen en die ene upgrade topic in OH :)

Mijn mening: als je duiten wil neerleggen en in de toekomst een dikkere videokaart wil nemen, neem dan een AGP8x mobo. Anders ben je ook prima af met AGP4x :)

[ Voor 50% gewijzigd door BalusC op 23-11-2002 06:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.