[xp] n00b modeminstellingen :(

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 14:50
net even xp op m'n laptopje gegooit, en ik probeer nu weer de siemens m35i van m'n vader aan de gang te krijgen. in win2k kon ik er gewoon mee inbellen door flowcontrol op software/uit ofzoiets te zetten.

in xp kan je dat soort geintjes niet meer instellen! ik zie maar 3 vage opties die er wel iets mee te maken hebben, maar inbellen homaar. telefoon blijft stil.

iemand enig idee of dat nog te voorschijn te halen is? ik loop me rot te zoeken. ben bang dat het niet meer kan....

Verwijderd

staat ergens heel duidelijk uitgelegd op mysiemens.com moet je zelf maar even zoeken

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
Ik weet niet zo heel goed wat je bedoeld, maar onder de eigenschappen van je inbelverbinding en daarna de eigenschappen van je tcp ip zit er bij dat keuze vakje van ppp nog een knop instellingen.

[ Voor 0% gewijzigd door leon1e op 23-11-2002 00:18 . Reden: toch sneller typen.. ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 14:50
leon1 schreef op 23 November 2002 @ 00:18:
Ik weet niet zo heel goed wat je bedoeld, maar onder de eigenschappen van je inbelverbinding en daarna de eigenschappen van je tcp ip zit er bij dat keuze vakje van ppp nog een knop instellingen.
daar niet. maar na heel veel zoeken heb ik het bij de modem eigenschappen gevonden onder een gemeen verborgen knopje.
kan nu inbellen :)
faxen werkt nogsteeds niet met dat ding, maar gaat denk ik ook nooit werken :(