Toon posts:

interessant voor de gelukkigen up+down via de sat á 30 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.warpspeed-internet.nl/index2.htm

icm. een xs4all abbo helemaal zo gek nog niet.
Geef 't tijd en het komt er allemaal wel.
Maar ja wachten duurt lang als je d'r op wacht 8)7

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

in feite zelfde als met wifi... zoek mensen en het kan goedkoop...
(gaat natuurlijk over wifi naar de huizen toe... maar volgens mij gebruiken de andere providers geen 2 way satalite)

[ Voor 48% gewijzigd door Skinkie op 22-11-2002 23:38 ]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Hmm... waarom krijg ik gelijk de indruk dat dit een stelletje onervaren n00bs zijn die met 'My First Website 2003' een site in elkaar hebben gezet en een goed initiatief zo amateuritisch af doen schilderen?

Like... gare animaties op hun website, lelijke kleuren... overdadig flashgebruik en dat soort dingen...

Maar het klinkt op zich wel interessant...
['k heb alleen nu al eweka adsl, en da's -als het werkt- ook wel snel genoeg :D]

Verwijderd

niet om het één of het ander, maar satteliet upload kan alleen maar met een scatel zoals ze bij de bbc ofzo hebben, satteliet internet is over het algemeen up via modem, down via satteliet, of broadcast ontvangst van satteliet zonder upload.

mja, dit is idd wel up via satteliet, moet je wel heel wat poen neerleggen voor de hardware.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 00:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 00:10:
Hmm... waarom krijg ik gelijk de indruk dat dit een stelletje onervaren n00bs zijn die met 'My First Website 2003' een site in elkaar hebben gezet en een goed initiatief zo amateuritisch af doen schilderen?

Like... gare animaties op hun website, lelijke kleuren... overdadig flashgebruik en dat soort dingen...

Maar het klinkt op zich wel interessant...
['k heb alleen nu al eweka adsl, en da's -als het werkt- ook wel snel genoeg :D]
Je bedoelt dit?
<head>
<title>Warpspeed Internet - De nieuwe generatie internetdiensten</title>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
</head>

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 00:25 ]

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:02
mmmmmmmmmm, ik begin toch te twijfelen aan die lui hoor... het ziet er allemaal heel amateuristisch uit...... en ik heb al zoveel `goede` ideeën gezien en gehoord die allemaal flopten dat ik nu zoiets heb van: eerst zien......

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:42
je hebt dus geen dure hardware:
het is een wifi netwerkje met straal 500 netwerkje waarvan de server een two way sattelite op zn dak heeft.

Het kan zijn dat die punten bij particulieren komen of op gebouwen van derden

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ik geloof er geen ene flikker van..om het ff subtiel te zeggen :)
Voor 30e kun je nooit zo'n verbinding krijgen, die 128megabit blabla kan volgens mij niet eens :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

ik denk dat je het moet lezen als: 128 megabit per schotel, schotel wordt niet vergoed, schotel wordt gedeeld door minstens 50 mensen. wordt het al minder aantrekkelijk?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hier in enkhuizen komt er een dergelijk initiatief.

Je krijgt voor 30 euro in de maand een 1 megabit downstream verbinding (up weet ik niet) en via een draadloos netwerk krijg je dan je verbinding.

Persoonlijk stel ik grote vraagtekens bij de kwaliteit van een internetverbinding via een draadloos netwerk. Via kabel is het redelijk constant.

Een kennis van mij gaat het proberen: als het echt zo goed werkt en geen problemen geeft dan is het een zeer goed alternatief voor quicknet kabel internet. Ook al gaat de snelheid van quicknet omhoog.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Beveiligde 128 Megabit internetverbinding.
:?
Surfen met een snelheid van ca. 16 Megabit.
* Downloaden gegarandeerd met minimaal 400 Kilobyte per seconde.
* Uploaden gegarandeerd met minimaal 200 Kilobyte per seconde.
Nou KPN, worldcom e.d. kunnen hun deuren wel sluiten :D

Hun eigen site wordt gehost bij ladot, lekker geloofwaardig allemaal :z

I'm not as think as you stoned I am

Pagina: 1