Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 12:16:
Na installatie ff geen fw installen.
Als het dat niet is zal het wel weer eens aan xp liggen.
XP + games = BIG troubles
Ik ben ME voorstander na al w98+2000+xp te hebben getest
Voor gamers geldt; ME
offtopic:
A) Als je veel RAM heb (meer dan 256) is XP beter, kan beter met grote hoeveelheiden geheugen om)
[plain]B)[/]XP is crashbestendiger dan ME
C) Daar gaat het niet eens om, de topcistarter heeft problemen met verbinding maken met een server, niet of hij 98[plain]/ME[/]/2000/XP moet hebben om te gamen.
Het is ook
jouw mening dat ME beter is, maar probeer het eens met harde feiten waar te maken dat ME beter zou zijn dan de andere OS'en. En dan ehbben we het nog niet eens gehad over bijv. Linux. En omdat
jij vind dat ME beter is, moet de topicstarter (en alle andere gamers) als de bliksem ME installeren?
Je zegt ook dat XP en games grote problemen geven. Omdat dat toevallig bij jouw gebeurt (en bij vele andere mensen niet) is XP over het algemeen een kut product?
Ik heb ze zelf ook allemaal gehad (behalve 2000 en Linux), en
ik vind XP veruit de beste. ME of 98 zou zelfs zonde zijn om te draaien op mijn PC, die gebruiken maar tot 384 MB van mijn werkgeheugen, en ik heb 640 MB.
XP loopt als een tiet bij mij, geen enkel probleem met games

Ontopic: De meeste MoHAA server draaien (voor zo ver ik weet) op dezelfde ports als Quake 3, dus 27960 en hoger (tot ongeveer 27969). Om je CD key te checken wordt er een andere port gebruikt, ik meen dat dat 27952 was.
Check even het boekje van je router om te kijken hoe je deze ports doorstuurt.
Werkte het hiervoor wel goed, of heb je deze problemen sinds je de router gebruikt? Zit er een firewall in die router, of gebruik je een softwarematige firewall (ZoneAlarm, ingebouwde XP firewall)?