Toon posts:

TO AoT 3.1.0 + Patch 3.3.2 --> Slipstreamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de retail versie van Tactical Ops : Assault on Terror gekocht. Maar dit is versie 3.10. Je moet eerst dan nog de 3.3.2 Patch downloaden en instaleren.

Opzich geen probleem.
Maar binnenkort hebben weer 3 dagen lang in de kelder lan-party. })
We gaan dan ook TO-en uiteraard.
Veel mensen moeten dit nog instaleren.

Mijn vraag is duz: Kan ik de Patch en de orginele cd slipstreamen zoals WinXP en Sp1???

Zou handiger zijn bij het instaleren 8)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Mja, ik vraag me idd af waar dit hoor.
Maar ik move 'm wel naar Spielerij - Problemen & Vragen voor je.

En we kicken na 24 uur en niet eerder! :(

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K zei tegen mij: SA -> Spielerij - Problemen & Vragen
Leuke vraag - ik vraag me trouwens af of het legaal is - wil je dat doen om dezelfde CD's naar anderen te distriburern?? Maar daar weten de SP mods meer vanaf dan ik gok ik.

Ik zie: Maar voor het spel hoef je toch niet te betalen. Als mod dan. Denk dat je voor retail versie alleen moet betalen voor de cd en boekje enz. Een beetje geld voor hun maja. Vooral voor de rijke luie mensen die hem niet willen downloaden
Maja handiger voor een lan-party
anders moet ik iedereen de cd geven en daarna moeten ze allemaal van mij de patches kopieren. Duurt vrij lang. Darum. En ook handiger als je een keer een schone installatie maakt

LoL :P

Verwijderd

Topicstarter
ken dit nou ofniet??
iemand een idee?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

snapshot maken.
spel + patches installeren
snapshot maken en van het verschil een installer maken.
Maar of dat uiteindelijk ook op alle andere PC's gaat werken is een tweede

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 22:08
BlaTieBla schreef op 25 November 2002 @ 13:09:
snapshot maken.
spel + patches installeren
snapshot maken en van het verschil een installer maken.
Maar of dat uiteindelijk ook op alle andere PC's gaat werken is een tweede
welk proggie gebruik je daarvoor?

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Een snapshot wat is dat precies en welk progje gebruik je dervoor???
En is een slipstream niet beter want dan weet je zeker dat het op de andere computer werkt.

Een snapshot werkt dat zeker op een andere computer?

Verwijderd

Topicstarter
www.cenoatsra.tk hier heb ik van http://www.tacktech.com/d...id=160&object=article.cfm de informatie vandaan gehaald en verandert om tactical ops te slipstreamen. Bij de rode letters ben ik gestrand dan weet ik niet hoe ik verder moet. plzz help me hiermee. http://www.tacktech.com/d...id=160&object=article.cfm gaat over winxp+sp1 slipstreamen. Mischien werkt dit wel niet maar het is wel het proberen waart :)

Ik heb de laatste 2 onzin posts van je verwijderd.
Ik waarschuw je nog éénmaal, kicken doen we na 24 uur en niet eerder! :(

[ Voor 18% gewijzigd door M@NIC op 26-11-2002 16:20 ]

Verwijderd

niemand??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 21:10
wat snap je niet van die rode letters?
het eerste gedeelte is waar de files zich op de HD bevinden,
en het tweede gedeelte is de map waar ze naartoe moeten op je HD (wat later de root van de cd wordt)

Verwijderd

Topicstarter
XP-SP1\UPDATE\UPDATE.EXE dan roept hij toch UPDATE.EXE op??? En de patch van TO bestaat alleen uit 1 bestand als je daar opklikt gaat hij eerst TO zoeken en dan instaleren.
Mijn vraag is of ik da kan slipstreamen Dus dat hij de patch op de retail verzie al instaleert

Verwijderd

Topicstarter
of is dit dan de code om te slipstreamen /S:C:\XP\CD-ROOT het pad moet dan wel verandert worden natuurlijk. Maar zou het zo dan moeten lukken?

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
Ik denk die laatste patch niet zo moeilijk op CD te krijgen is
ff de hele CD naar je hdd brengen dan de lite patch (15,8mb) downloaden dan ff de juiste files in de juist mappen
en dan ff op CD zetten
ik _denk_ dat dit wel werkt

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens gaan proberen en dan zal ik het antwoord hier wel posten. Maar kan ik gwn het bovengenoemde commando met setup.exe uitvoeren of moet ik die dan veranderen???

Verwijderd

Topicstarter
D:\TO\PATCH\PATCH01.EXE /S:D:\TO\CD-ROOT
Zou zo dan de regel moeten luiden?

Gaan we vanaf nu ook de edit knop gebruiken ?
Dank u.

[ Voor 36% gewijzigd door M@NIC op 29-11-2002 14:39 ]

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
http://www.tu-clan.com/files/TOAoT_332_patch.zip

ff uitpakken, CD --> HDD, files van unpacked bestandje in de juiste map, en weer --->CD

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
thnx m8 veel beter als de orginele :P
Maar dan moet ik de ISO van To:AoT retail naar een map uitpakken.
Dan jou zip uitpakken en die kopieeren naar de map waar ik de ISO heb uitgepakt.
als het zzo moet kan dit topic dicht :D

edit:

Dit werkt niet want die manual install patch kan je pas instaleren nadat je To zelf hebt geintaleert. Misschien zit het in de cab-bestanden. Dit xal ik wel eens bekijken. Die mappen in de manual install staan niet op de iso.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet staat niet op de ISO die mappen

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

dus jij hebt het spel in America gekocht?

one more thing...

Verwijderd

Jezus man, gebruik de edit eens...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025

Ik zou toch zweren dat ik dit al gepost had, maar hier gaan we weer:
Gewoon de hele hap installeren op je PC, patchen, en die map delen via het netwerk. Laat al je vrienden gewoon die map van je PC downloaden en je bent klaar.

Patches sliptstreamen bestaat afaik gewoon niet met games, alleen met Windows (2000 en XP) en met Office (ik dacht ook 2000 en XP).

Je mag deze knop (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif) ook gebruiken hoor, ze zijn er niet voor niets :+

Verwijderd

Topicstarter
http://gamefix.free.fr/black_white.htm staat wel hoe je dan de patch in de CAB's kunt zetten. Dus zeg niet dat ik dom ben ja :P
En ik zit er nog maar 2 weken op dus moet nog ffkes wennen aan de edit-knop geheh LoL
Maar ga maar ins naar die site kijken. Dit gaat wel over B&W, maar ik denk ook wel dat dit voor TO ken lukken.
setup maken mbv Setup Factory 6.0
Gaat over zelf een setup maken van TO, maar dan doet superkeybinder het niet.
Ik denk dat die site een oplossing gaat bieden. Maar zit vooral op GoT op school >:) dus ken het nou niet testen. :'(

Maar ik heb er goeie hoop over

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 10:07 ]

Verwijderd

Setup Factory werkt de keybinder inderdaad niet. En ik weet ook niet of de setup dingen wel in het register zet die er eigenlijk in moeten staan. Ik zal ook wel eens die site bekijken.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
TO hoef je niet te installen op een computer, alleen map werkt ook.
Of doe gewoon full install en je hebt geen cd meer nodig dacht ik :?
ik heb alleen de illegale versie namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het probleem is dat ik TO wil spelen op de lanparty. Men andere maten hebben Tactical Ops nogniet en we willen dat gaan spelen. Kan hun wel dan allemaal die cd geven, maar dan moeten ze eerst nog van mij pc de patches, tost, superkeybinder en de aim-it mappack afhalen. Duurt een beetje.
Daarom wil ik graag een cd maken waar dit allemaal is geinstaleert. Snap je?
Als de mappen van To na een installatie in een CAB-bestand zitten ken je die natuurlijk wijzigen. En dan weer terug stoppen in een CAB-file.
Dan de cd weer opnieuw branden, maar ik weet nog niet of da werkt B)

edit:

Nou jongens volgens mij ben ik eruit. Ik heb heel de cd gekopieert naar een map op men hd. Ik kwam erachter dat de mappen die normaal in de installatie van Tactical Ops ook gwn op de cd staan :o
Als het goed is kan ik dan gwn de manual patch gebruiken en deze bestanden in de patch vervangen met die op de cd staan.
Ik moet alleen nog even kijken hoe het zit met TOST en die superkeybinder

Topic is bijna aan zen einde gekomen:P

Afbeeldingslocatie: http://www.brinkster.com/cenoatsra/haha.bmp

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 00:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
wekt wel die cab-bestanden uit pakken. Moet wel met i5comp.exe. en dan parameter x pakken zodat je ze in mappen uitpakt. Nu alleen ucc.exe nog uitpakken want daar staat volgens mij de user.ini en touser.ini in

Verwijderd

gebruik nou es de edit knop man!
dat je het de eerste keer fout doet ok...
maar je wordt 3x "officieel" gewaarschuwd door de MOD. |:(

Verwijderd

Topicstarter
is toch meer als een dag geleden dan macht dat toch????
Pagina: 1