Pc Blijft herstarten Na Overzetten in andere kast

Pagina: 1
Acties:

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 16:30
ik heb vandaag op de HCC een nieuwe kast gekocht en m'n mobo en allezz overgezet maar als ik de pc aan zet dan blijft deze herstarten na het detecteren van de IDE randapparatuur, what can i Do :?

Verwijderd

de hele boel eens goed doormeten, ik denk dat een bepaald voedingskabeltje verkeerd hebt aangesloten. bijv een splitsing uit de standaard voeding terug op de kast of power button. klinkt erg n00by, maar anders zou ik het ook niet weten

• RubenJ
nopezz dat izz het niet heb alle voedings kabels al 4x nagekeken en opnieuw aangesloten en hij doet het verder gewoon tot aan de bios dan gaat ie herstarten

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33
Kan ook zijn dat je ergens met een kortsluiting zit, bv. dat het mb je kast ergens raakt.
Alles nog eens goed dubbelchecken dus.

• RubenJ
bij kortsluiting start de pc niet eens meer op, ik heb nou alles opnieuw doogemeten, en er komt 2x zoveel spanning van de voeding af als normaal (10 i.p.v 5 en 25 i.p.v 12 V hoe kan dit? niet door kortluiting toch :?

heb nu nieuwe voeding maar hij blijft herstarten na het checken van de ide apparaten, welke hij wel gewoon weer geeft zoals altijd :?

[ Voor 26% gewijzigd door RubenJ op 23-11-2002 15:00 ]

• RubenJ
Hij Doet ut weer :D maar nou weet ik nog niet wat het was :?
eerst terug gezet in oude kast, opgestart en toen weer in nieuwe
Pagina: 1