Na alle koffermods en ramen in kasten toch maar weer eens een wat andere Mod.
Specs
- AMD K6 333 Mhz
- 64 Mb geheugen (wordt 128)
- HDD 3 GB
En natuurlijk de Foto's.

Aan de onder kant komt ook een witte plexiglas plaat met blauwe verlichting daarachter. Hier zijn alleen het Mobo en de kaarten er in gezet.

Een close up. van de inhoud van de kast hier zit de voeding nog in elkaar.

Voeding er los ingezet anders paste het niet. Rechts HDD en FDD opgehangen ook de bedrading is klaar de flatcable die naar boven gaat is voor de CD-ROM

Ook hier ff een close up van.

Nu is de witte plexiglas plaat boven in weg moet namelijk nog even wat solderen aan de boxen. Ook is de CD-Rom speler te zien. Alleen nog even de bedrading netjes maken.
Alleen nog ff een barkruk zien te krijgen want ik heb een hekel aan staan
Laat maar eens weten wat je er van vindt en ik zal nog een foto hier zetten als die helemaal klaar is incl. verlichting.
Specs
- AMD K6 333 Mhz
- 64 Mb geheugen (wordt 128)
- HDD 3 GB
En natuurlijk de Foto's.
Aan de onder kant komt ook een witte plexiglas plaat met blauwe verlichting daarachter. Hier zijn alleen het Mobo en de kaarten er in gezet.
Een close up. van de inhoud van de kast hier zit de voeding nog in elkaar.
Voeding er los ingezet anders paste het niet. Rechts HDD en FDD opgehangen ook de bedrading is klaar de flatcable die naar boven gaat is voor de CD-ROM
Ook hier ff een close up van.
Nu is de witte plexiglas plaat boven in weg moet namelijk nog even wat solderen aan de boxen. Ook is de CD-Rom speler te zien. Alleen nog even de bedrading netjes maken.
Alleen nog ff een barkruk zien te krijgen want ik heb een hekel aan staan
Laat maar eens weten wat je er van vindt en ik zal nog een foto hier zetten als die helemaal klaar is incl. verlichting.