TV doet raar, wat is er kapot en hoe?

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Toen ik vandaag thuiskwam viel tijdens het TV kijken het geluid weg. Hij reageerde niet meer op de afstandsbediening en de knoppen op de tv zelf reageerde hij heel traag op (ik druk op kanaal omhoog en moet 30 seconden wachten totdat de TV van kanaal verandert).

Na de stekker er uit te trekken dacht ik, laat ik het nog eens proberen dus stekker er weer in en alles deed het perfect.... en wel een hele 2 minuten. Daarna weer dezelfde problemen. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe het is op te lossen?

Ja, natuurlijk weet ik dat dat ding gewoon terug naar de winkel moet, er zit nog garantie op dus das geen probleem, maar als dit makkelijker op te lossen is hoor ik het graag :)

MechWarrior || Monsters Game

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat ding is kapot. Gezien het feit dat er nog garantie op zit zou ik hem maar terugbrengen. Niet zelf gaan knutselen, dan vervalt de garantie.

• GambitRS
Ik had dus dat onderschrift geschreven om dit soort reacties te voorkomen. Maar goed, niemand anders weet dus wat er aan de hand is, das duidelijk.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40
Gewoon afhandelen via de garantie, is niet jouw zorg :P.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV

Verwijderd

:X Dat ding is kapot

Heeft het nog een MERK en TYPE NR
Roep niet gelijk dat niemand het weet want dat zal je nog vies tegenvallen.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Tis toch geen YokoYogy meuk he.

And The Only One

• GambitRS
nee, philips smartline

Ding is al naar de winkel gestuurd, jammer dat ie stuk is en dat ik niet weet hoe die stuk is gegaan :(

[ Voor 71% gewijzigd door GambitRS op 24-11-2002 00:19 ]

Pagina: 1