[KDE]Is KDE 3.1 nu af?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 19:46
Allemaal een beetje vaag maar ik zie in mijn portage-tree van gentoo sinds vandaag kde 3.1 staan terwijl er vorige week nog gewoon 3.1-rc3 stond. Nu staan ze er beide in...

Als ik op www.kde.org kijk dan zie ik verder niks over het feit of kde 3.1 uit is of niet. Het enigste dat kde.org meldt is dat 3.1-RC3 uit is en verder niks. Heeft er iemand enig idee hoe het er nu voor staat dan? Kan er in het 'geheim' al 3.1 uitgebracht zijn?

Codedivision | Freedom Internet

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hij is er nog niet.
developers krijgen altijd eerder toegang dan gewone stervelingen.
Daarom staat ie al in de masked tree van Gentoo.
Het stomme dit keer is: de meeste files zijn er al; behalve een juiste arts file.

Gisteren was hierover ook al een topique by the way.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Neem hier eens een kijkje :)
't Is dus zo, dat RC4 de Final wordt en nu al in Portage staat. Vziw is het ding in portage nog niet helemaal compleet, heb het zelf verder niet getest.

De final wordt ongeveer een week na de 18e officieel uitgebracht, dus dat zal wel na het weekend worden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• PCR
Ik was een beetje naief, ik heb niet gezocht omdat ik dacht dat er toch geen topic over zou zijn |:( ;)

Maar goed, ik ga dus eens even precies kijken in portage welke packages precies 3.1 zijn en welke niet.

• PCR
AlterEgo schreef op 22 november 2002 @ 21:46:
Hij is er nog niet.
developers krijgen altijd eerder toegang dan gewone stervelingen.
Daarom staat ie al in de masked tree van Gentoo.
Het stomme dit keer is: de meeste files zijn er al; behalve een juiste arts file.

Gisteren was hierover ook al een topique by the way.
Hier stond iets wat niet klopt

[ Voor 8% gewijzigd door PCR op 22-11-2002 23:14 ]

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 12:50

wzzrd

The guy with the Red Hat

http://www.pclinuxonline....ews&file=article&sid=3992

Het lijkt erop dat KDE 3.1 een behoorlijke vertraging opgelopen heeft :(

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-04 21:55
Hmm die ene link werkt niet meer (die naar mail.kde verwijst), maar rc3 is nog zo slecht niet, alleen met flash 5/6 doet konqueror het niet meer.

Lijkt wel of ze dit bericht gewist hebben : http://mail.kde.org/piper...2002-December/000394.html

Edit: bij het gentoo forum staat dit: ftp://ktown.kde.org/pub/kde/unstable/kde-3.1-rc5, dus hij zal pas volgend jaar uit komen zo te zien :(

[ Voor 52% gewijzigd door RickDB op 05-12-2002 22:17 ]

• LollieStick
  • Laatst online: 28-02 12:09
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde. De week na de 18e is al lang om. Heb er ook niets over gelezen op kde.org o.i.d. Zie het nu voor het eerst.

Verwijderd

KDE 3.1 is dus nog niet uit. Dat rechtvaardigt in mijn ogen dan ook niet een topic nog. Als KDE 3.1 werkelijk uit is kan er altijd nog wel een topic worden geopend.

Deze kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.