Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
wat was jou gpu clock?
[ Voor 40% gewijzigd door Looki op 22-11-2002 21:27 ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Heb ook vandaag 512mb DDR PC2700 (Dane Elec) geheugen gekocht op de HCC
[offtopic]
Om maar es even weer totaal offtopic te gaan. Watvoor WC heb je erin zitten? custom of een kitje? en als het een kitje is welke?
[offtopic]
normaal 275 als ik mij niet vergis?
270 dus
275 is met AGP 8x
[ Voor 20% gewijzigd door Dupje op 22-11-2002 21:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door The_Greater op 22-11-2002 21:35 . Reden: BTW het was ook een XFX (Pine) kaartje ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
een Danger Dan met een jbl pomp 500L.. en een radiator uit een kadett. het reservoir is nog niet af maar wel op mijn (heel snel gemaakte) site te bezichtigen..Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 21:27:
Om maar es even weer totaal offtopic te gaan. Watvoor WC heb je erin zitten? custom of een kitje? en als het een kitje is welke?
www.hetkarretje.nl/ronald
je hoort nog meer van meVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 21:35:
Lekkere core snelheid, mem kun je gerust wat hoger zetten, mijn gf 2 Ti red het ook zonder problemen op 470 dus moet die van jouw minstens 450 aankunnen. Waarschijnlijk komt hij wel hoger dan mijn Ti.
Ik heb vandaag ook een GoT glas + casebages gekocht
ik ga nu ben over 2 uur weer terug.. ff een biertje drinken
mycom 67 peuros
[ Voor 46% gewijzigd door The_Greater op 22-11-2002 21:49 . Reden: -V ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Bij mij Geforce 4mx440 is er een zilvere (metale ofzo) rondje op de GPU maar bij deze is dat niet.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 22:43:
het kan zijn dat ik verkeerd ben he maar is dat geen pic van een gf4 mx420
Verwijderd
bu nog 4845.. maar hij moet hoger kunnenVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 22:38:
Looki wat zijn de 3d mark score van jou kaart.
GF 2ti oc ?
Als je een gf2 ti hebt moet je die gaan oc-en.. maar als je er een moet kopen, koop dan zoiets.. je hebt namelijk het voordeel dat je als je deze kaart koopt meer instuctie sets op de chip hebt.. en daar wordt met de nieuwe spellen gebruik van gemaakt.sapphire schreef op 23 November 2002 @ 00:29:
ff een vraagje, wat denken jullie dat beter is: die oc kaart van hierboven of kan ik beter mn
GF 2ti oc ?
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
welke coller kan k het beste nemen?
deze: http://www.alternate.nl/html/nodes_info/jzz-01.html
of: http://www.alternate.nl/html/nodes_info/jzz-10.html
od die thermaltake van hierboven ?
[ Voor 69% gewijzigd door sapphire op 23-11-2002 09:46 ]
Verwijderd
Ik had hem op 360/560 lopen en haalde maar 5500 punten dus wat een andere G4 mx 440 op zen standaart haald.
Verwijderd
De geforce 4 MX 440 is wat sneller dan de geforce 2 Ti maar het is geen goede vervanger voor de Geforce 2 Ti. gewoon je videokaart gaan OC-en.sapphire schreef op 23 November 2002 @ 00:29:
ff een vraagje, wat denken jullie dat beter is: die oc kaart van hierboven of kan ik beter mn
GF 2ti oc ?
welkom op Got TrouwensVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 09:55:
Ik heb de mijne al op 350/530 laten lopen zonder koeling en dat ging heel goed!
Verwijderd
zeg Masera op welke snelheden heb jij je kaart lopen, en welke koeler heb je erbij ?
en Looki waar koop jij die koelblokjes ?
[ Voor 16% gewijzigd door sapphire op 23-11-2002 22:13 ]